צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

פעם בשנה כל חברה או צוות צריכים לארגן לעצמם טיול גיבוש כיפי. טיול חברה הינו אירוע מגבש אשר מאפשר לחברי הצוות או עובדי החברה, להכיר אחד השני בצורה טובה יותר וליהנות יחדיו במקום לא שגרתי. כל העובדים והעובדים שהוזמנו לאירוע, יצליחו ביום הזה להטמיע את ערכי החברה ולהפיק מכך את המיטב. מקרים כאלה מוכיחים פעם אחר פעם כמה חשוב להעניק לעובדים ולספק להם את השמחה והכיף מעבר לשעות העבודה הקשות והמתישות.

 

מה אפשר לעשות ביום כזה?
יש לנו ארץ יפה את זה כולנו יודעים! ניתן לארגן טיול גיבוש לעובדים שיעזור לכולם להכיר אחד את השני קצת יותר טוב. את הלוקיישן של החברה חשוב לבחור בצורה חכמה וכך גם את האטרקציות והפעילויות אשר בהם יטלו חלק העובדים. פעילויות מגבשות ניתן לבחור בצורה יעילה כך שיפיקו את המיטב.

 

איפה לטייל?
ניתן לארגן יום טיול כזה באיזור הצפון למשל ולשלב בו טיול ג´יפים, טיולי טרקטורונים או טיולי סוסים למשל. חשוב להתאים את הטיול לעובדים. אופי העובדים, גילם, כישוריהם ועוד מגוון של אלמנטים חייבים להילקח בחשבון בטרם מחליטים על הטיול הכי מתאים. איזור ים המלח ואיזור ירושלים גם הם יעדים מאוד פופולאריים לטיול שכזה.

 

מה עוד חשוב לוודא?
חשוב לוודא שהאירוע לא מעיק או מעייף את העובדים. תכנון הטיול הוא המפתח הראשי להצלחתו. אלתורים במקרים הללו לא יעבדו, בטח שלא בחברה רצינית ומסודרת שדורשת מהעובדים, מסירות רבה וקשב גדול.

מפת אתר | צור קשר
X