צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

אירוע קונספט, במהותו, הינו אירוע המאגד את כלל מרכיבי האירוע תחת נושא ראשי. כך, מותאמים לנושא המוביל תאורת האירוע, האוכל המוגש בו, האטרקציות המוצעות ואף המוסיקה. זאת, לצד הקפדה על עיצוב מתאים של חלל האירוע, בין אם מדובר בגן אירועים, אולם אירועים או בית פרטי. כך, מצריכים אירועי קונספט השקעה מיוחדת ותכנון מוקפד, וזאת בכדי להבטיח את יצירת האווירה המתאימה, עיצובו הנכון של אופי האירוע וייעודו האופיטמלי ללקוח ולקהל האורחים. בסופו של יום ניתן לקבוע ללא כל ספק, כי אירוע קונספט מושכל משמעו הצלחה בטוחה של הערב.

לאילו סוגיי אירועים כדאי לבחור באירוע קונספט?
השימוש בקונספט עבור אירוע מתאים למגוון רחב של אירועים, החל מכאלה הנחגגים בקרב המגזר העסקי דוגמת השקות, חגיגות לרגל הצלחה וערבי עובדים, דרך מועדים פרטיים כגון ימי הולדת, חתונות וחנוכות בית וכלה בערבי תרבות וחברה. בכל הנוגע לאירועים שיווקיים, מספק הקונספט פרסום יעיל וחכם, המחוייב להשגת מטרות הערב באופן מקסימלי. לצד זאת, אירועים פרטיים מעניקים לחוגגי הערב את תשומת הלב המלאה ומבטיחים כי כלל אורחי האירוע יבחינו כבר עם תחילת הערב כי כולו מוקדש לבעלי השמחה.

כיצד יש לבחור נושא לאירוע קונספט?
בכל הנוגע לנושא הנבחר באירוע קונספט- השמיים הם הגבול; ואכן, זהו המקום להפעיל את הדמיון ולתת לחברת הפקות אירועים מקצועית, המתמחה בהגשמת חלומות קונספט ליצור ערב בלתי נשכח. בין היתר, עשויים לבחור חוגגי האירוע בקונספט של המערב הפרוע, חזרה לילדות, שנות ה-60 או ה-70, ג´ונגל ועוד. לצד זאת, ניתן לבחור בקונספט הנשען על סרט, ספר או סדרת טלויזיה אהובה. במקרה שלקוחותיה של חברת ההפקות מעוניינים, ניתן גם להבטיח את התאמתם של האורחים לאותו קונספט ייעודי- אם באמצעות בקשה קודמת להגיע בלבוש הולם ואם באמצעות סיפוק הבגדים והאביזרים במהלך האירוע עצמו.

אירוע קונספט- תנו למקצוענים להפוך עבורכם חלומות למציאות
חברת הפקות אירועים אשר בבעלותה ניסיון קודם בהפקת אירועי קונספט, תוכל להבטיח עבורכם חגיגה שאין שניה לה. ההסתייעות במפיק אירועים תוודא כי כל פרט, אפילו כזה שנראה לכאורה חסר חשיבות, יתאים לקונספט המבוקש ולאופי האירוע; זאת, בכדי ליצור ערב מושלם וחסר פשרות. אז אל תחששו לחלום- כי אנחנו כאן בכדי להפוך חלומות למציאות.

כתבות נוספות בנושא אירועי קונספט
אירוע קונספט
כיצד לבחור קונספט לבת מצווה

מפת אתר | צור קשר
X