צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

אירועי השקה הם חלק מאוד מהותי במסע יחסי הציבור של מספר רב של חברות במשק. אירועי השקה יכולים לסמן בעבור בעלי המותג את הדרך של המוצר החדש ולסלול את דרכו אל עבר הצרכנים. אירועים אלו מתוכננים בצורה מוקפדת תוך שימת דגש רב על האלמנטים השיווקים של המוצר. אירוע השקה המוכתר כמוצלח יכול להעביר את המסר הלאה ולהשפיע בצורה ניכרת על מסע יחסי הציבור.

חברות הפקות אירועים המתמחות באירוע השקה יכולות לעשות את ההבדל באירוע. עליכם לשים לב כי חברת הפקת האירועים מבינה בצורה מעמיקה את מטרות ההשקה, את המוצר, את קהל היעד ואת הערך של המוצר לצרכן. הבנה מדוקדקת בשילוב של מח יצירתי ופורה יכולים לייצר ערב השקה יעיל אשר ימקסם את האירוע בצורה הטובה ביותר.

היצירתיות היא ללא ספק חלק מהותי בהפקת האירוע. אין כמעט אירוע הדומה לקודמו וזאת בגלל הדינמיות השונה, הקהל השונה והמוצר או השירות השונה. על מתכנני האירוע להבין את המסר ולתכן בעבורו ערב מפתיע. כמובן שעל איש יחסי הציבור של החברה לעבוד במקרה הזה בצמוד עם חברת ההפקות, אמון מוחלט חייב להתפתח ביניהם.

כתבות נוספות בנושא אירועי השקה:
איך לבחור מפיק לאירוע השקה
אירועי השקה

אנו בצהלולים מאמינים כי הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לטלפון: 03-6093083  שלחו לנו מייל  info@hamefik.co.il 

מפת אתר | צור קשר
X