צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

אירוע השקה הוא האירוע הראשון בחייו של מותג, הוא זה שמציג אותו לשוק העסקים ומחבר אותו לאוכלוסיית הצריכה. אירוע השקה הוא גדול, צבעוני, נועד להרשים ולתת עדיפות למותג על פני מתחריו ולכן יש לתכנן את האירוע בצורה הטובה ביותר, להשקיע בעיצוב ולתת לדמיון להוביל את כל ההפקה.

 

יש להשקיע מחשבה בבחירת מפיק שיתכנן את האירוע וילווה אותו מ-א´ ועד ת´, הצלחת האירוע כולו תלויה בחברת האירועים שתבחרו, בניסיונם בגיבוש אירועים מסוג זה ובדרך בה המפיק יודע לשלב את רצונכם ואת מטרת האירוע עם חזיונו לגבי מהלך ההשקה ודמיון פורץ גבולות.

 

ההצלחה של אירוע משקפת את ההצלחה של מתכנני האירוע ולכן בכדי לגבש רשימת מועמדים כדאי לבחון אירועים קודמים שהתרשמתם מהם, לחפש חברות הפקה עם המלצות ולבחון את העבודות הקודמות של חברת ההפקת אירועים. לאחר שבחרתם חברה תוכלו לגבש סופית את ההחלטה לפי פגישה אישית עם המעצב שיהיה אחראי על אירוע ההשקה שלכם, כדאי לזכור שככל שיש למפיק יותר ניסיון כך יידע לתפעל אירוע בסדר גודל יותר גדול.

 

אירוע השקה הוא האירוע שישקף את הצלחת המותג מפה והלאה, זה האירוע החשוב ביותר ודרכו תציגו את המוצר לעולם. יש לבחור מפיק אירוע שתרגישו שלמים עימו, שיצליח להבין את החזון שלכם ולקחת אותו צעד אחד קדימה כך שימשוך את קהל היעד וישאיר רושם חיובי לגבי החברה והמותג

 

אנו בצהלולים מאמינים כי הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לטלפון: 03-6093083  שלחו לנו מייל  info@hamefik.co.il 

מפת אתר | צור קשר
X