צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

יום גיבוש לעובדים וצוות הוא משימה חשובה במעלה שלא תמיד מנהלי חברות ועסקים זוכרים לתת לה את הדגש הראוי, צוות אפקטיבי הוא צוות מגובש, היכולת של עסק לחבר בין קבוצה של אנשי ליחידה סינרגית אחת מורכבת מהרבה מאוד פרמטרים רובם מקצועיים אך לא כולם, חלק האחר מורכב מיחסי בין אישיים חברתיים.

ימי גיבוש הינם ימי כיף אבל הם אינם ימי כיף בהגדרה, מטרתם של פעילויות וימים אלו היא לחבר בין צוות העובדים בינם לבין עצמם בין ההנהלה בינה לבין עצמה ובין המנהלים לעובדים חיבור חזק אמין ומוכוון מטרה ומשימה. ימי הגיבוש הם מצד אחד ימים של יציאה מהשגרה ימים של שינוי אווירה ימים של התרעננות ומילויי מצברים אך אלו הם ימי עבודה לכל דבר ועניין שמטרתם לדבר אחד עם השני, בכל הרמות והתפקידים בחברה ללא מחסומים ללא עקבות ומתוך מטרה לנצל את הסיטואציה המיוחדת על מנת ליעל את הקשר ואת סגנון העבודה בין בעלי  התפקידים בחברה ובסופו של דבר להפוך את כולם ביחד ליחידה אחת יעילה יותר איכותית יותר ואפקטיבית יותר.
מיותר לציין שהיציאה מהשגרה לאווירה אחרת לסגנון אחר ולמטרה אחרת גם הופכת את ימי הגיבוש לימים של כיף אטרקציות חיוכים, טעינת מצברים וחידוש אנרגיות וכוחות דבר הנחוץ לכולנו מידי פעם.

כתבות נוספת בנושא יום גיבוש:
כיצד לבחור רעיון ליום גיבוש לעובדים
מה לעשות ביום כיף לחברות
יום גיבוש לעובדי ציבור

אנו בצהלולים מאמינים כי הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לטלפון: 03-6093083  שלחו לנו מייל  info@hamefik.co.il 

מפת אתר | צור קשר
X