צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

זה שנים מוכר הקשר הישיר שבין אירועים וחופשות הנערכות למען עובדי חברה למטרות הנאה, לבין שיפור בתפוקת העובדים והתגבשותם, נאמנותם לעסק, מניעת שחיקתם ויצירה של סביבת עבודה אופטימלית. לזאת כאמור נלווית חוויה מרעננת ושוברת שגרה, ומה טוב יותר מפעילות שכולה יתרונות עבור בעל העסק ועובדי החברה כאחד? לא בכדי, אם כן, כי רבים הם בעלי חברות ועסקים, המודעים לערך החברתי והמקצועי שבהם ותרים אחר הפקתו של נופשון אידיאלי.

נופש לעובדים- שילוב של הנאה ומיצוי מטרות עסקיות
בין האירועים המומלצים עבור חברות ועסקים מתועדפים ללא כל ספק נופשוני עובדים. אלה נחלקים לשלל סוגים, כך שהסתייעות באיש מקצוע מבטיחה התאמה מקסימלית של אופי החופשה לקהל היעד, האווירה המבוקשת, התקציב המתאים וכמובן מטרותיו העסקיות של הלקוח. בין היתר, ניתן לבחור בנופש משפחתי, המבטיח את גיבושם האידיאלי של העובדים ובני משפחתם, כמו גם של משפחות העובדים אלה עם אלה. לצד זאת, עשוי בעל עסק או חברה לבחור בנופש זוגי, המעניק לעובדי החברה הזדמנות פז להיחלץ למספר ימים משגרת החיים העמוסה ולהקדיש לעצמם זמן שכולו הנאה.

הניחו למקצוענים ליצור עבורכם נופש מושלם
הפקת נופש לעובדים מהווה משימה מורכבת ומאתגרת, שכן מעבר לבחירה היעד והמיקום הרצויים ותיאומן למול מגבלות שעות העבודה, יש להבטיח את קיומן של הסעות מסודרות, עזרה ראשונה הזמינה בכל עת, מזון, אטרקציות ועוד. היות ומדובר בארגון סבוך, המצריך מאמצים שלרוב בעלי חברות ועסקים אינם מסוגלים להעניק, רצוי ואף נדרש להיעזר בשירותיה של חברת הפקות אירועים המתמחה בתחום. כך, מבטיחה בחירה בחברת הפקת אירועים מקצועית ובעלת ניסיון, את יצירתו של נופש מושלם- ומשתלם.

כתבות נוספות בנושא הפקת נופשונים:
נופש לעובדים
יום כיף בים המלח
אירועים פרטיים

מפת אתר | צור קשר
X