צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

יום עיון, מטרתו לתת לעובדי הארגון או החברה יום שלם או יותר מחוץ למסגרת העבודה הרגילה המורכב מתכנים והרצאות הרלוונטיות לתחום עיסוקם ולפעילות היום יומית שלהם אך גם מעבר, תכנים אשר יוכלו להעשיר  אותם גם בעולמם שלהם, המקצועי וגם את עולמם הפרטי.

ליום עיון מטרה מקצועית  ברורה, מטרתו היא ללמד להכשיר ולשדרג את עובדי החברה בתחום מסוים או בכשירות חדשה או ישנה שהחברה רוכשת לעצמה . סגנון אחר של ימי עיון וכנסים עוסק ברענון ושימור יכולות ומקצועיות העובדים אך בדרך חדשנית ומקורית מסוג שהם טרם נחשפו עליו עד כה. לימי העיון ולכנסים גם מטרה משנית אך ברורה וידועה והיא להוציא את העובדים ליום אחד או יותר מסביבת הטבעית ומעבודת היום יומית ולאפשר להם להתרענן להתחדש ולחזור לשגרה בעלי אנרגיות חדשות וידע .

על מנת שימי העיון או הכנסים באמת יהיו אפקטיביים וימלאו  אחר מטרתם המקורית עליהם להיות בנויים בצורה נכונה על ידי האנשים המתאימים והמוכשרים ביותר ובמקום חם מתאים ועוטף אשר יעניק לאותו יום את מלוא התנאים והשירותים לממש את מטרתו. יום עיון יכול להיות הנוי לעילה ולעילה, הכנס יכול להיות מתוחכם ושנון אך אם התנאים שהמקום מספק לא יהיו מושלמים הפעילות לא תצלח.

אנו בצהלולים מאמינים כי הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לטלפון: 03-6093083  שלחו לנו מייל  info@hamefik.co.il 

מפת אתר | צור קשר
X