צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

חשבתם כבר על הפקת אירוע עסקי או אירוע פרטי בטבע? אירוע מתחת לכיפת השמיים במקום מבודד וטבעי או במקום בעל משמעות היסטורית, יכול להפוך כל אירוע בינוני לאירוע מוצלח וחד פעמי. האווירה הקסומה והחיבור לטבע מאפשרים לכולנו להיפתח יותר ולפתח רגש מיוחד כלפי האירוע. עם השנים הפכו אירוע טבע בישראל למאוד נפוצים ומבוקשים ולכאלה שיכולים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח.

איך מארגנים אירוע בטבע?
אין ספק שאירוע בטבע חייב להיות מופק בצורה מדויק ועדינה, ההבדל בין כשלון להצלחה נמדד בדברים הקטנים. אנחנו נלווה אתכם לאורך כל הפקת האירוע, מתכנון הקונספט הראשי והבנת מטרותיו ועד סיכום האירוע.

איך בוחרים את המקום בו יופק האירוע?
אין ספק כי הצלחת האירוע תלויה בכמה גורמים שאחד המרכזיים בהם הוא " המקום בו יתקיים האירוע". האם נקיים אותו בפארק? אולי בחורשה? מה לגבי חוף הים? אולי בכלל נוף מדברי יעשה את האירוע למושלם? אנו ננסה להבין את אופי האירוע המתוכנן ומטרותיו ועל פי זה נתאים אותו אל המקום המתאים ביותר עבורו.

האם ניתן לאירוע אירוע בשטח עם משמעות?
בוודאי שכן! אנחנו מכוונים מחפשים מקום עם משמעות מיוחד וערך מוסף לאופי האירוע ולמשתתפי האירוע. החיבור ההיסטורי לארץ ישראל ולמקומות המיוחדים בו מאפשר לנו לבחור בכל פעם זירת התרחשות שונה. לא חסרים מקומות בארץ. ישנם אתרים ארכיאולוגים, מבצרים, מצודות, מערות, מקומות בעלי משמעות דתית ועוד. המשמעות ההיסטורית של המקום יכולה להעצים את החוויה.

כתבות נוספות בנושא אירועים בטבע:
אירועים במבצר אנטיפטרוס
הפקת אירועים בטבע
כיצד להפיק אירוע בטבע
הפקת אירוע במקום לא שגרתי
הפקת אירוע בטבע

מפת אתר | צור קשר
X