צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

מה אתם אומרים על הפקת טיול כיפי ומגבש לעובדים או לצוות שלכם? טיול מושקע ומדוקדק מאפשר לכם לחוות רגעי הנאה מתוקים יחדיו ובצורה הרגוע השלווה ביותר. טיול לעובדים יכול להיות מאוד מאוד משמעם ומתיש את זה יכולים להגיד הרבה אנשים ש"נאלצו" להגיע לטיול עם החברים מהעבודה, אבל במידה והטיול מותאים כמו כפפה ליד, לאופי העובדים או לאופי החברה, אתם יכולים להינות בצורה בלתי רגילה.

מה הופך טיול לעובדים למצוין?
הרבה דברים משפיעים על האירוע, הדבר הכי חשוב עם זאת הוא לארגן לעובדים את הדברים הכי כיפים ומהנים, גם אם לא הכי מחנכים או לא הכי מלמדים. במידה ואנחנו חושבים קהל הלקוחות שלנו לא בראש של טיולי שטח רגליים, נדאג לטיולי גיפים, במידה והקהל רוצה מנוחה, נארגן ימי כיף עם הרבה בריכה, ים ואלכוהול, במידה והקהל מבוגר יותר ומתרשם מתרבות, ניקח אותו למוזיאונים ונדאג למדריכים הכי טובים, הכי מוכשרים והכי בקיאים בישראל.

מה לגבי טיולים בחו"ל?
לא כולם יכולים להרשות לעצמם טיולי עובדים בחו"ל, את זה כולנו יודעים, אבל עם זאת כולם יודעים שהעובדים יודעים מאוד להעריך טיול לעובדים בחו"ל, גם אם זה עולה פחות כסף מטיול דומה באילת למשל. אין כמו לספר לחברים: "כל החברה נסעה לנופש כיפי ביוון" או "חזרנו כל העובדים מכמה ימים מפנקים באמסטרדם" – את התמורה אתם כבר תראו לבד – המצב רוח יעלה, ההערכה לחברה תעלה ובסופו של דבר, כתוצאה מכך, גם התפוקה של כל עובד ועובד וכל הצוות יחדיו תעלה באופן קיצוני הן בטווח הקצר והן בארוך.

כתבות נוספות בנושא טיולים לקבוצות:
טיול חברה
אירועים בצפון הארץ
יום כיף במבצר אנטיפטרוס

מפת אתר | צור קשר
X