צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

החלטת לארגן אירוע מיוחד ומושקע לעובדים? בא לכם טיול בלתי נשכח עם החברים הטובים? מתכנן הצעת נישואין מטורפת? מתכננת מסיבת רווקות לחברה הכי טובה? אפשר כמובן להפיק אירוע רגיל ושיגרתי – לשחק כמה משחקים בנאליים של חבילה עוברת או אמת או חובה בחצר הבית.. ואפשר גם לקחת צעד קדימה ולהפוך את האירוע, בין אם מדובר בחגיגה רבת משתתפים ובין אם מפגש אינטימי, לאירוע בלתי נשכח שללא ספק יהפוך לאירוע השנה.

הפקת אירוע של פעם בחיים
אחת הדרכים להפוך את האירוע לבלתי נשכח היא ל"נתק" את האורחים מהחיים השגרתיים, מומלץ לנסוע לאתר כלשהו בתוכנן מראש .לדוגמא, בצפון הארץ  ישנם חוות סוסים רבות, טיולי טרקטורונים, כדורים פורחים ועוד רעיונות רבים שהעירוניים שבנינו לא חווים כל יום. אם משלבים את הביקור עם ארוחה מושקעת ואולי אף לינה בצימר מפנק עם הנוף המדהים של הצפון הטיול יהפוך לשיחת השבוע.

איך לארגן אירוע בצפון?
חברת הפקת אירועים המתמחה בצפון הארץ תוכל לדאוג עבורכם לכל מה שנדרש, לקחת אתכם אל המקומות המיוחדים, הנדירים והמרגשים כיוון שאנחנו חווים מדי יום את הצפון ואת הפוטנציאל האדיר הטמון בו. כל חוויה שעולה על דעתכם בכל הרכב שהוא נוכל לארגן עבורכם בצורה מושלמת. לכן כשאתם חושבים על הטיול או על האירוע שלכם פשוט תרשו לדמיון שלכם להתפרע ואנו נדאג למימושו.

מפת אתר | צור קשר
X