צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

מחפשים מפיק אשר יארגן עבורכם אירוע יום כיף מיוחד וקסום עבור עובדי החברה? כנראה שהגעתם אל המקום הנכון. הפקת אירוע יום כיף זה לא דבר פשוט, עליכם למצוא חברת הפקות אשר תלמד להכיר בצורה ומהירה ומעמיקה את ערכי החברה ולהתאים בעבורם אירוע יום כיף אשר יספק לעובדים כמה רגעי נחת ואושר.

בכל סוג של עבודה אנו נאלצים להיכנס לשגרה, באים באותה שעה והולכים באותה שעה ולעיתים גם עושים את אותה העבודה מדי יום. יום הכיף הוא דרכה של החברה להראות הערכה לעובדיה וכן להוציא אותם מהמונוטוניות המשרדית, לשנות אווירה התורמת לגיבוש העובדים ולשבירת דיסטנס עם הבוס המאיים.

חברת ההפקה אותה תבחרו תדע להתאים את היום המושלם עבורכם ועבור שאר העובדים בחברה ולהביא אתכם לסביבה נטולת לחצים וזמנים. בארגון ימי כיף  עבור עובדיכם יש לחשוב על הדבר המתאים ביותר עבורכם וכזה שהעובדים ישמחו להגיע אליו. יחד עם דמיונו וחשיבתו היצירתית של מפיק האירוע  תוכלו להתאים את הפעילות המושלמת ולתת לעובדיכם יום של חוויה.

כתבות נוספות בנושא ימי כיף:
ארגון יום כיף
יום כיף בים המלח
יום כיף לחברות
יום כיף בדרום
בחירת יום כיף לעובדים
ימי כיף בצפון

אנו בצהלולים מאמינים כי הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לטלפון: 03-6093083  שלחו לנו מייל  info@hamefik.co.il 

מפת אתר | צור קשר
X