צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

לפחות פעם בשנה כל מעסיק מוצא עצמו מול ההתלבטות לאן לקחת את עובדיו, מה הם עוד לא עשו בתור יום כיף. רוב הנופשים בארץ נוטים לנסוע לאזור הצפון בשביל טיול בנופי ישראל ואילו הדרום פחות ידוע כמקום פסטורלי ונעים.

אטרקציות בדרום
יום כיף בדרום חובק בתוכו אופציות רבות, נופי מדבר מרהיבים, חיות בר ואף אירוח מסורתי אצל בדואים. בבחירת יום כיף לעובדים מומלץ מאוד לבחון אופציות באזור הדרום, אזור זה מציע חוויה ישראלית אמיתית- ניתן לעשות טיולי גיפים בין המכתשים המרהיבים, לטפס אל המצדה בזריחה ולקבל כוחות מסיפורה, לעשות מסע על גבי גמלים ולהתחבר לחיים של פעם בישראל.

איך לתכנן יום כיף בדרום?
בתכנון
יום הכיף לעובדכם מומלץ להיעזר בחברת הפקות, מפיק אירועים יודע מהן האפשרויות שמציע הדרום הרחב, לאן מומלץ לנסוע ומהן נקודות החן שמציע אזור הדרום. מפיק אירועים אחראי לכל תכנון יום הכיף מהתחלה ועד הסוף, דואג להסעות, לתכנון מסלול כולל הדרכה וכמובן מחפש עבורכם אטרקציות המתאימות לעובדים שלכם. תכנון יום כיף זה עסק הגוזל זמן רב, זמן שלרוב לבעל העסק אין ולכן בכדי שעובדכם יקבלו את היום שמגיע להם, ירגישו כי הם נכס חשוב לחברה, חושבים על טובתם ומשקיעים בהם כדאי להניח את תכנון הטיול בדיו של מומחה אשר יודע כיצד להוציא את המרב מהטיול- מפיק אירועים.

מפת אתר | צור קשר
X