צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

מבקשים לערוך אירוע באופן ייחודי? מחפשים כיצד ניתן להפתיע ולבלות? רוצים להבטיח את הנאתם האידיאלית של האורחים? ובכן, הפקת ערב קוקטיילים סוללת את הדרך להצלחה חסרת פשרות היות והינו מציע חוויה מרשימה, מקורית וכמובן מהנה, זאת ועוד,  השילוב של אלכוהול בחגיגה לעולם אינו יכול לטעות- כך שאלו אשר פסקו כי הדרך לליבו של אדם טמונה בבטנו- התכוונו ככל הנראה לאלכוהול הזורם בעורקיו.

מהו ערב קוקטיילים?
ערב קוקטיילים במהותו, הינו אירוע שכולו על טהרת האלכוהול. השכרת שירותיה של חברה מקצועית להפקת אירועים, המתמחה בין היתר בתחום האלכוהולי, מבטיחה תפריט משקאות המורכב טרם האירוע בידי שף מיומן ובשיתוף עם הלקוח. זאת, תוך התחשבות במאפייני האירוע והאווירה המבוקשת, כמו גם בתקציב המתאים ובטעמם האישי של החוגגים. לרוב מציעות חברות הפקה גם אופציה לשילוב מגוון אטרקציות, כגון הכנה עצמית של קוקטיילים בהדרכה מקצועית והרכבת תכנית בידור המתבססת על משחקי אלכוהול שונים או קריוקי. יצוין, כי לרוב נלווית לאלכוהול גם הגשה של מנות קטנות ומפנקות המותאמות לסוגיי האלכוהול ולסוג האירוע.  

ערב קוקטיילים- הבחירה שלכם לאירוע אידיאלי
ערב קוקטיילים מתאים למגוון רחב של סוגי אירועים- החל מכאלה הנחגגים בקרב המגזר העסקי, דוגמת השקות, חגיגות לרגל הצלחה וערבי עובדים, דרך מועדים פרטיים כגון ימי הולדת, מסיבות רווקים ורווקות וחנוכות בית וכלה בערבי תרבות וחברה. כך, מספק קונספט הקוקטיילים נופך אקסלוסיבי ויוקרתי, לצד יציאה מהשגרה ושחרור לחצים. כמובן שבכדי להבטיח את הצלחתו האופטימלית של האירוע יש להסתייע בחברת הפקות אירועים. זו תספק עבורכם אירוע שכולו חוויה של טעמים, צבעים וריחות, ומעל לכל- חגיגת אלכוהול שכולה כיף והנאה.

מפת אתר | צור קשר
X