צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

ימי הולדת, בר מצווה, בת מצווה, מסיבות רווקים או אפילו סתם יום כיף או יום גיבוש, לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים, כל אחד מאיתנו בבואו לארגן אירוע חולם על האירוע המושלם, אירוע שאותו אף אחד לא ישכח. ולכן אנו משקיעים כסף ומשאבים רבים בחיפוש אחר אטרקציות מיוחדות שיהפכו את האירוע לאירוע השנה.

דוגמאות שונות לאטרקציות – הפלגה ביאכטה אשר בה צוות מקצועי אשר ישמח לעזור באירגון האירוע,בהתאמת מוזיקה , ארוחה משובחת, טיפולי ספא, הופעות - והמון ים ואווירה. דוגמא נוספת היא אירוע באוהל אותנטי, המעוצב בסגנון בדואי וכולל אביזרים אותנטיים ומיוחדים היוצרים אוירה מיוחדת.

על מנת לייחד את האירוע נוכל להוסיף אביזרים מיוחדים לאירוע כמו מפלי שוקולד, הפעלות שירה בציבור, מופעי בישול, דוכני מזון ועוד ועוד. כל אטרקציה שתבחרו תהפוך את הפקת האירוע למושקע, מיוחד יותר וישאיר רושם עמוק יותר בקרב האורחים.

אופציה נוספת באירגון אירוע הוא לייחד לאירוע  אופי מיוחד וזאת כמובן בהתאם לקהל היעד שלכם. במידה ואתם עורכים מסיבה אשר קהל היעד הוא בני 50+ ודאי לא תרצו להזמין די ג´יי שינגן שירי רוק מרעישים ולכן מומלץ לפעול להפקת אירועים מתאימים , תוך הפעלת הקהל על ידי שירה בציבור או ערבי משחק המתאימים לאורחים המוזמנים.
ערבי קונצפט נוספים ניתן לארגן בנושאים כמו אירועי שנות ה60-70, אירועי קאנטרי , נשפי יוקרה וכו...
וזאת במטרה להפוך את הערב שלכם לערב בלתי נשכח.

מפת אתר | צור קשר
X