צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

כולנו עסוקים מאוד בשגרת היומיום ולעיתים אנו מקבלים הזמנה לחתונה של זוג שאנו לא כל כך קרובים אליו, בר מצווה של בן של חבר לעבודה שמעולם לא הכרנו, ברית של קרובי משפחה רחוקים או כל אירוע שאנו לא כל כך חושקים ללכת אליו, אירוע מושקע ומיוחד הכולל בחובו אטרקציות לא שיגרתיות ההופכות את האירוע מעוד אירוע לאירוע השנה, אותו אף אחד לא ישכח ובהמשך כולם ינסו לחקות, ישפר את ההרגשה גם שלא אילה שלא ציפו לאירוע.

איזה אטרקציות יש?
אטרקציות מיוחדות יכולות להיות מופנות לילדים בגילאים צעירים כגון הפעלה של קוסם או ליצן או פעילות קולינרית כגון הכנת ממתקים או תחרות נושאת פרסים עם ציוד למגנטים, קופסאות לעפרונות וכן הלאה. כיום ישנו מגוון רחב של אטרקציות שונות ומיוחדות. החל מאטרקציות שקטות כגון הרכבים מוזיקליים שונים ולא טרוויאליים כגון נגן פסנתר או נגני כינור מסורתיים, שיט ביאטה מיוחד, עיצוב מיוחד המשלב כריות נוי צבעוניות ואוטנטיות לאירוע בעל נושא מזרחי וכו.. מנגד ניתן לשדרג את האירוע באטרקציה רועשת ותוססת כגון מעגל מתופפים, מעגלי קפוארה וכו.. איזה אטרקציה שלא תבחרו תשדרג את האירוע ותעניק לו אוירה מיוחדת.

ישנם הפקות אירועים בהם במקביל להופעה המרכזית אנו מחפשים אחר אטרקציות נלוות אשר ישירו לאורחים מזכרת מיוחדת מהאירוע, כגון, ציורי פנים מקצועיים, מופעי לייזר, מגנטים עם תמונות של האורחים, מופעי מים מרהיבים ועוד שלל רעיונות אשר משדרגות כל אירוע והופכות אותו לבלתי נשכח.

בעת תיכנון אירוע לעיתים אנו משתדלים לחסוך בהוצאות ומקצצים בכל המרכיבים הפחות חשובים לנו, אטרקציות מיוחדות אומנם לא הבסיס לאירוע אך הן משדרגות אותו והופכות אותו לחוויה לא רגילה לבעל השמחה ולאורחים בעיקר. היום יש מגוון של אטרקציות לאירועים

מפת אתר | צור קשר
X