צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

הפקת אירועים שירה בציבור הינה מנהג מוכר ומזוהה עם התרבות בישראל. בדומה לריקודי עם, שירה בציבור הינה מיסודות המסורת של כל ישראלי בארץ ובחול החל מימי היישוב וכלה בימינו אנו. בעקבות התפתחות כלי התקשורת ההמונית בארץ, הפסיקה השירה בציבור להוות כלי חשוב להפצת והכרת שירים ישראליים חדשים, אך הפכה להיות חלק מההווי הלאומי והמוכר של כולנו.
בשנים האחרונות ערבי שירה בציבור בקרב גילאים שונים- החל מקבוצות מבוגרים אשר שירי ארץ ישראל המקוריים והידועים מוכרים להם היטב, וכלה בקבוצות צעירים בגילאי ה20-30 אשר מעונים בערב ביתי ורגוע אך גם מהנה ומבדר. הפקת ערב שירה בציבור יכולה להיות אטרקציה מיוחדת לערב בלתי נשכח שלא יפסיקו לדבר עליו.
בעקבות העליה המפתיעה בפופולריות של ערבי השירה בציבור, בעלי אירועים שונים כגון ימי נישואין, בריתות, ומפגשים עסקיים למינהם בוחרים לקיים את
הפקות אירועים כערב "בירה ונשירה" זהו למעשה ערב שירה בציבור , שבו על מסך מוקרנות מילות השירים ותוך כדי הקהל נהנה מבירה קלילה ונישנושים אשר מתאימים לשתיה עם בירה. ערב כזה מתאים גם כהפקה ל-יום כיף או יום גיבוש שגרתי. 
ערב שירה בציבור מתאים לכל קהל ולכל מטרה, השירה בציבור לרוב עוזרת בהפגת המתח השורר בתחילתם של אירועים רבים ועוזרת מאוד בגיבוש ובכל תהליך ההיכרות של משתתפי האירוע. נסו ותהנו מחוויה יוצאת דופן.

מפת אתר | צור קשר
X