צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

בעולם תחרותי בו על כיבוש ליבו של הצרכן מתמודדות בעת ובעונה אחת מספר חברות בכל תחום, עולה השאלה האם קיימת נוסחא מנצחת? במילים אחרות, מה הופך עסק למצליח? האם היכולת לבדל את עצמו מהמתחרים באמצעות  המצאה חדשנית? האם ההצלחה של העסק טמונה דווקא באנשי שיווק שישווקו את המוצר בצורה מוצלחת? או שמא אנשי מכירות מפולפלים שיהיו אחראים לכמות מכירות מרשימה? למעשה, עסקים בארץ ובעולם מבינים שההצלחה טמונה בהון האנושי. השקעה בהון האנושי תביא לעלייה במכירות, ואפשר גם שתביא הצלחות שיווקיות וטכנולוגיות.

כיצד ניתן להשקיע בעובדים?
השקעה בעובדים שבאים במגע ישיר עם הלקוח אינה מוטלת בספק אם כך. השקעה בעובד באה לידי ביטוי לא רק באופן ישיר, אלא גם בדרך עקיפה – באמצעות השקעה במנהל שלו. מדוע בעצם? ככל שמשקיע במנהל משאבים רבים יותר וככל שנקנה לו יותר כלים ניהוליים, יתרחשו שני תהליכים שיתרמו לארגון: האחד, המנהל ירגיש מחויב יותר לארגון לנוכח המשאבים המושקעים בו. השני, למנהל יהיו כלים רבים יותר שבאמצעותם הוא יוכל לנהל טוב יותר את עובדיו ולהוביל אותם לתפוקה מקסימאלית.

כיצד ניתן להשקיע במנהלי החברה?
אחת הדרכים היעילות ביותר להשקיע במנהלים היא ביצוע סדנאות מנהלים. סדנאות אלו מאפשרות התרעננות ושבירת שגרת היום יום  מצד אחד, ורכישת כלים ניהוליים מהצד השני.ישנן אפשרויות רבות ומגוונות לביצוע סדנאות מנהלים : סדנאות שעוסקות בהעשרה עצמית ומעודדות יצירתיות חשיבה מחוץ לקופסא, סדנאות המשלבות הומור ומשחק ומסייעות בשחרור המתח שמצטבר בשגרה, ואף סדנאות המתקיימות בשטח ומאפשרות רכישת מיומנויות בתנאי שטח.
על מנת להפיק את המרב מה
סדנאות מנהלים, ישנה חשיבות עליונה להתאמת הפעילות הנכונה עבור המנהלים, כמו גם לסדר והארגון. גוף הפקת אירועים מיומן יארגן את הסדנא מתחילתה ועד סופה, כולל עבודה מול הספקים השונים. הניסיון של מפיק אירועים מיומן יאפשר לנהל את האירוע בצורה המהנה והחלקה ביותר,  וללא תקלות מיותרות. בנוסף, הניסיון של מפיק אירועים מיומן יאפשר לו להשיג את המחירים האטרקטיביים ביותר מהספקים השונים.

מפת אתר | צור קשר
X