צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

חתונה, בר-מצווה, ברית או אירוע עובדים, לכל אלו דרוש תכנון מקדים. נשמע מסובך? לא אם עובדים נכון. הפקת אירוע מתחילה יש לחשוב מה כמות האנשים שאנחנו רוצים להזמין ובהתאם לכך לראות אלו אולמות מתאימים לאותה כמות המוזמנים עליה חשבנו. גם כאן ישנם טווחי מחירים גדולים אשר כל אחד יכול למצוא בו את מקומו בין אם אתם זוג ובין אם אתם עורכים אירגון אירוע לארגון עובדים.

כעת, כשסגרנו על האולם בתאריך הרצוי (בתקווה שלא היינו צריכים להתגמש יותר מידי) נרצה שהדבר יתועד. בין אם באמצעות צלם תמונות ובין אם זהו צלם וידיאו, צריך לתאם מראש מספיק זמן כדי שאלו יהיו פנויים. זה המקרה גם עם התקליטן. בשני מקרים אלו כדאי לבדוק מה מציע מקום האירוע ביחס לשוק, מכיוון שפעמים רבות תוכלו למצוא מחירים אטרקטיביים דרכם.

גם האוכל הוא נושא חשוב לא  פחות  (הרי מי מאיתנו לא צם חודש לפני כדי שיהיה מקום). חלבי או בשרי זו השאלה, כמובן שהדבר תלוי לא רק בהעדפה אישית אלא גם תקציב העומד לרשותכם וכמובן שיש לבצע טעימות של המאכלים אותם הזמנתם לאירוע ולוודא כי האוכל לטעמכם. כמו כן יש לבדוק האם המקום נותן את שירותי הקייטרינג או שישנה אפשרות להביא גוף חיצוני.

כעת, כשהכל מוכן ובהנחה שעד כה עשיתם רשימת אורחים, יש למצוא בתי דפוס העוסקים בהזמנות לאירועים בין אם הזמנות סטנדרטיות ובין אם הזמנות פורצות דרך ומשעשעות שצצות כמו פטריות לאחר הגשם בשנים האחרונות. וכמובן, לא פחות חשוב – לשלוח את ההזמנות  מספיק זמן מראש (לפחות חודש) כדי שלמוזמנים יהיה מספיק זמן לתכנן את לוח הזמנים שלהם ולאשר הגעה, שכן אירוע בלי המוזמנים מפספס את המטרה וגם יקר.

אנו בצהלולים מאמינים כי הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לטלפון: 03-6093083  שלחו לנו מייל  info@hamefik.co.il 

 

 

מפת אתר | צור קשר
X