צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

הרבה זמן זוגות מתכננים את יום חתונתם זמן רב מראש על מנת שהחתונה תעבור בצורה המוצלחת ביותר.
ישנם פריטים רבים הדורשים חשיבה והשקעה בתכנון כגון עיצוב , סידור שולחנות ובחירת האוכל שיוגש בחתונה. מעבר לסידורים הרגילים לפני החתונה צריך לבחור רב , שמלה וחליפת חתן.

הסידורים הללו נעשים תוך כדי שגרת החיים הרגילה וגורם לזוג לתמרן בין הסידורים לחתונה לבין עבודה, לימודים וניהול חייהם השוטפים. יתרה מכך , ארגון חתונה מצריך קשרים שוטפים עם ספקים רבים ולפעמים כרוך בהשקעה רבה של זמן מאמצים וסקרי שוק על מנת למצוא את הספקים הטובים והזולים ביותר.

הפקת אירוע כמו חתונה מצריכה קישורי תיאום מול ספקים והיכולת להיות אסרטיבי ולדרוש את השירות והמחיר המגיע לכם ולהתמקח לשם השגת ההצעה הטובה ביותר. ישנם אנשים מיוחדים שנולדו להיות מפיקים ויפיקו בעבורכם את האירוע שציפיתם לו. חתונה הינה אירוע של פעם בחיים ויחסכו מכם כאבי ראש רבים בבחירת הקייטרינג ואולם האירועים וישיגו לכם את המחירים הזולים וילוו אתכם באופן צמוד עד לאירוע עצמו.

בחברתנו מעסיקים את האנשים שנולדו להיות מפיקים ובעזרת הקסם הכריזמה והניסיון שלהם הם יוכלו להשיג לכם את ההצעות הכי משתלמות , ולארגן לכם חתונה מהסרטים.
באירוע עצמו לא תצטרכו להיות לחוצים ולשלוח קרוב משפחה או חבר טוב שיפקח על הספקים  ויהיה אחראי שהכל מתנהל כשורה.
המוטו שלנו הוא שתשמחו ותצהלו בראש שקט ותתחילו את חייכם הזוגיים בראש נקי מדאגות.

אנו בצהלולים מאמינים כי הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לטלפון: 03-6093083  שלחו לנו מייל  info@hamefik.co.il 

מפת אתר | צור קשר
X