צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

יחסי אנוש תקינים מהווים קריטריון מרכזי בכל תחומי החיים. קולגות לעבודה, שכנים, סטודנטים בחוג משותף או חיילי מילואים באותה יחידה מהווים קבוצות של אנשים שמבלים פרק זמן מסוים יחד, ועל כן חשוב שאווירה בקבוצות אלו תהיה חברית ונעימה. ימי גיבוש וימי כיף הינם אירועים שמפיקים על מנת ליצור אווירה זו.

ימי כיף אתגריים
הפקת אירועים כגון ימי כיף שנועדו לגבש את הקבוצה בטבע מציעים מגוון פעילויות אתגריות שיעלו את האדרנלין בורידים של כל אחד ואחת מהמשתתפים. יציאה לשטח יחד עם כל החברים והשתתפות בתחרויות מהנות ומאתגרות הינה חוויה בלתי נשכחת. פעילויות כגון: הקמת אוהלים, ושינה בשקי שינה, ישיבה ליד המדורה והכנת "על האש" לצלילי גיטרה ושירי ארץ ישראל יחשפו את הצד האישי של כל אחד מחברי הקבוצה וישאירו זכרונות נעימים אצל כל אחד מהמשתתפים.

ימי כיף לנשים ולגברים
אם אתם מעוניינים להפיק אירוע שהוא יום כיף לנשים בלבד, כדאי לכלול בו אירועים שמתאימים לתחומי עניין נשיים. סדנאות בישול, קורס הכנה לאימהות צעירות או שיעור ללימוד עיצוב פנים יתאימו לנשים בטווח רחב של גילאים. לעומת זאת, אם מדובר ביום לגברים, שיעור רכיבה על סוסים, מרוצי מכוניות לחובבים או סדנא לקליעה למטרה מותאמים באופן מושלם לטסטוסטרון הגברי. סדנאות לעובדים שנועדו לעלות את מצב הרוח של כלל המשתתפים כגון סדנת צחוק מתאימות לכל המינים!

ימי כיף לזוגות
על מנת לעשות הפקת אירוע ברמה גבוהה ולארגן יום כיף למשך סוף שבוע שלם, כדאי להזמין את חברי הקבוצה עם בני ובנות הזוג שלהם. נסיעה משותפת לצימרים בצפון הארץ, לינה בבקתות מפנקות והשתתפות בפעילויות יגבשו לא רק את הקבוצה, אלא גם אני בני הזוג שלהם. על מנת לשלב פעילויות מיוחדות, ניתן לארגן פגישה עם אסטרולוג, שיבנה למשתתפים את המפות האסטרולוגיות שלהם. 

מעוניינים לארגן יום גיבוש ייחודי ומהנה? פנו אלינו ולא תתאכזבו!

מפת אתר | צור קשר
X