צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

סדנאות בטבע הן פתרון אידיאלי עבור כל המבקש לערוך יום כיף מוצלח עבור עובדי חברה או עסק, כמו גם יום הולדת ייחודי או אירוע משפחתי מקורי. עריכת סדנאות בטבע מציעות יתרון ששום גן או אולם אירועים אינו יכול לו- והוא הטבע הישראלי, אשר ידו של אדם לא נגעה בו. אירועים מסוג זה ניתנים להפקה בשלל מיקומים מרהיבים ברחבי הארץ, החל מחוף הים, דרך חורשה וכלה במדבר. כל זאת, תוך התאמה אישית לדרישות וטעמם האישי של מארגניו, כמו גם אופי האירוע, סוג הסדנאות וקהל היעד.

על מה יש להקפיד בעת בחירת מקום לעריכת סדנאות בטבע?
בעת בחירת המקום לעריכת הסדנא, חשוב להקפיד כי זה האחרון יענה על כלל הציפיות והדרישות שמטרתם לאפשר למשתתפים הנאה מקסימלית ופעילות בטוחה. בתוך כך, יש להתאים את גודל המקום לכמות האנשים היעודית ולוודא כי פגעי מזג האוויר לא יפריעו להתנהלות האירוע באמצעות עזרים טכנולוגיים או, באופן פשוט יותר, באמצעות בחירה בעונה המתאימה. לצד זאת, חשוב לבדוק כי המקום המיועד הינו חוקי לעריכת סדנאות וכי אינו מלווה בבעיית רשיונות.

ואחרי שבחרנו את המקום- מה צריך לארגן בעת עריכת סדנאות בטבע?
מעבר למקום, תלוי האירוע המושלם גם בפרטים נוספים כגון הסעדה, תאורה, סוג ואופי הסדנאות וכו´. על כן, יש לארגן את כלל מרכיביו של האירוע טרם עריכתו ולוודא כי אין במקום הנבחר כל מכשול העלול להפריע בעת הפעילות. כמו כן, חשוב לדאוג לתחבורה מתאימה לשם ההגעה והחזרה מהאירוע, לעזרה ראשונה בהישג יד ולעיתים אף לאבטחה הנדרשת. כל אלה יכולים להתבצע בקלות יתרה בעת הסתייעות בשירותיה של חברת הפקות אירועים, המעניקה ממיומנותיה, מקצועיותה וניסיונה העשיר לאורך כל תקופת תיכנון האירוע ובעת האירוע עצמו.

מפת אתר | צור קשר
X