צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

אם ברצונכם להפיק אירוע מפואר, מתוחכם ובלתי נשכח, כדאי שתחשבו על הפקת אירוע בחול. בפניכם נפרסות אפשרויות מגוונות הכוללות מדינות מרהיבות כגון: בולגריה, קניה, תאילנד, בריטינה או איטליה. חשוב להתאים את אופי האירוע למדינה בה תרפו להפיק את האירוע. לדוגמא, אם תרצו להפיק אירוע בר מצווה או בת מצווה כדאי לשקול יעדים מרתקים כגון: אפריקה, ארצות הברית ותאילנד. הפקת אירועים במדינות אלה יתאימו לאורחים צעירים אשר מעוניינים להישתתף בפעולות אתגריות ולטעם מהעולם המרתק של מדינות זרות.

הפקה מקצועית של אירוע יוקרה בחו"ל
הפקת אירוע במדינה זרה הינה מטלה גדולה אשר תגרום לכם ולאורחים שלכם סיפוק רב. חשוב לזכור כי מאחורי הפקה זו עומדת השקעה רבה. לכן, חשוב להשכיר את שירותיו של מפיק אירועים וותיק ומקצועי אשר מתמחה בהפקה של אירועים במדינות זרות. מפיק מסוג זה נמצא בקשרים עיסקיים מעולים עם ספקים במדינות רבות ואחראי על הפעלות ואטרקציות מרהיבות עבור המשפחה והחברים.

תוכנית ההפקה של אירוע
על מנת להפיק אירוע מקצועי ומוצלח יש צורך לדאוג להטסה של כל האורחים ואנשי מקצוע למדינת היעד ואירוחם במלון בנמצא באזור תיירותי. ההפקה מתחלת לשני חלקים עיקריים: אירגון מסיבה ענקית אשר כוללת ריקודים, כיבוד ואירוח של כלל האורחים באולם אירועים והישתתפות באטרקציות שונות כגון: טיולי ג´יפים, צניחות חופשיות, ביקורים במקומות תיירותיים של מדינה זו ועוד.

מפת אתר | צור קשר
X