צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

יום שישי את יודעת, יש בעיר מסיבה – שרה להקת בנזין, והכוונה הייתה שכל יום שעובר ממחרת המסיבה האחרונה ועד לדקה בה מגיעים למסיבה המדוברת, אינו אלא ציפייה ארוכה לסוף השבוע, שהרי אז יש זמן למסיבה עד לאור הבוקר. גם להקת הקיורמאוהבת ביום שישי מאותה הסיבה.
כשקם אירוע יוצא – דופן כמו מסיבה, יש הזדמנות לחשוב על כל הגורמים שיעלו חיוך על פני המוזמנים, ודבר- זה לא מובן מאליו, אלא דורש תכנון וידע מראש.
בין אם זו מסיבה שנועדה לסמן תאריך מסוים חשוב, או אירוע חוויתי לחברה, , בבית או אף באויר הפתוח- מפיק האירוע אשר לו יש ידע בתכנון ארוע, מומחיות בהפקתו ורעיונות מקוריים יכול למקסם את הנאת המשתתפים אשר באו לחגוג- ובהתאם לסוג האירוע שבאו לחגוג, גם אם אין בעצם סיבה מיוחדת, תמיד ניתן למצוא הרי סיבה למסיבה.
הפקת מסיבות היא דרך יעילה אשר פותרת את מארגן המסיבה החל מתכנון המסיבה, מיקומה ותכנון החלל שבו מתקיימת המסיבה, את הקשר עם אנשי המקצוע הקשורים בהצלחת המסיבה (כולל תקליטן, תאורן, מיקום, שיווק ויחצ"נות, גימיקים והפתעות, מעצב, מופיעים שונים כמו רקדנים או בדרנים, קייטרינג והרשימה עוד ארוכה..) וכלה בתפעולה.
הפקת אירועים של מסיבות היא גם דרך נוחה לשים את ארגון המסיבה בצד, לפגוש את המוזמנים ולהיות חלק מהמסיבה עצמה, במיוחד אם המסיבה היא למשל מסיבת רווקות. ומי לא רוצה להיות חלק מהמסיבה?
מפת אתר | צור קשר
X