צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

הפקת אירוע זהו תהליך מרתק ומהנה אשר דורש מקצועיות, נאמנות, והשקעה של זמן ומאמצים רבים. על מנת להקים אירוע מעולה אשר יזכר לשנים רבות על ידי המוזמנים חשוב לשכור את שירותיהם של מפיקי אירועים מנוסים אשר יפיקו לכם את האירוע בצורה הטובה ביותר. רק באמצעות השכרת מפיק אירועים מקצועי, תוכלו לקבל אירוע שעליו תמיד חלמתם בדיוק בתקציב אשר הקצבתם. ניתן לשכור את מפיק האירועים לכל סוגי האירועים הקיימים: חתונות, בת מצווה, בריתות, בר מצווה, ימי כיף, ימי גיבוש, כנסים ועוד.

הפקה מקצועית של אירועים ייחודיים
לפני תחילת התהליך של הפקת אירוע, מפיק האירוע נפגש עם בעל האירוע על מנת לדון בכלל האספקטים והדגשים החשובים על מנת להקים את אירוע חלומותיכם. במהלך הפגישה חשוב לשמור על שקיפות על מנת ליישר קו בין שני הצדדים כאשר המפיק הוא זה שמיידע את בעל האירוע לגבי אופי האירוע שניתן להפיק בזמן ובתקציב שהוקצבו לו.

עבודה של מפיק האירועים
מפיק האירועים הינו איש מקצוע אשר נמצא בקשר רציף עם נותני השירותים בתחום: אולמות אירועים, חברות קייטרינג, צלמי אירועים, שירותי מוזיקה, אפקטים מיוחדים, להקות לאירועים, רקדנים ועוד. ולכן, הוא יכול לשכור את שירותי החברות הזולות ביותר והמקצועיות ביותר. במהלך תהליך ההפקה של האירוע, מפיק האירוע נמצא בקשר רציף עם בעלי האירוע ומעדכן אותם בכלל ההתפתחויות של ההפקה. 

מפת אתר | צור קשר
X