צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

הפקת כנסים הינה משימה מורכבת הדורשת מיומנות ניסיון וידע רב מצד חברת ההפקה. חשוב לדעת שלא לכול חברת הפקה יש את הכישורים והכשירויות להפיק כנס גדול ומורכב. לרוב החברות שדורשות הפקות של כנסים הן חברות ממוסדות גדולות ובעלות דרישות וסטנדרטים גבוהים ומורכבים, לא פעם כנסים הם הזדמנות עבור החברה או הארגון להזמין גם אורחים או משקיעים מחו"ל או לקוחות פוטנציאליים. ולכן האירוע חייב להיות בציון עשר מעשר אין מקום לטעיות או לשלוב סגנונות, ברור שלא לחוסר ניסיון.

מה לשאול את חברת ההפקה?

נשאלת השאלה מה עלינו לשאול את חברת ההפקה לפני האירוע על מנת שנבחר בספק הטוב ביותר ועל מנת שנדע לבקש כול מה שצריך להצלחת הכנס. אם כן חשוב מאוד לברר בנוגע לניסיון של חברת ההפקה בהפקת כנסים דומים בעבר ובניסיון של מפיק האירוע בכנסים דומים. חשוב מאוד לבחור מקום מתאים לכנס ועל מנת שהבחירה תהיה נבונה חשוב לאפיין את הכנס ומטרותיו מראש.
חשוב מאוד לבדוק באיזה שפה ידבר הכנס והם צריך להתכונן לשרות והסברה בכמה שפות.

דגשים מיוחדים

דגשים מיוחדים הינו פרק בעל אחריות משותפת גם לחברת ההפקה וגם ללקוח על שני הצדדים לבדוק אלו צרכים שאינם צרכים סטנדרטיים יידרשו להצלחת והעברת הכנס כמתוכנן. זה יכול להיות מקרן מיוחד או אולם בדרישות מסוימות או אוכל בדגשים כאלו ואחרים. אסור להתייחס לשום שלב או אירוע בכנס כברור  וקל כול מופע הוא מופע ויש להתכונן אליו ולוודא מספר פעמים שכול התנאים להצלחה מתממשים.

וזכרו תמיד - אוכל טוב משמעו כנס טוב

כאשר אנשים מגיעים לכנס, תמיד יהיה זה מתבקש לארח אותם עם כיבוד קל אך אלגנטי. אם מתחשק לכם לפתוח את הכנס בצורה נהדרת וטעימה על הכל, חשוב יהיה לבחון את האפשרות לרכישת מגשי אירוח לקייטרינג שיעטרו את השולחן בשפע של טעמים.

פתרון קסמים למתאבנים שנחטפים מיד, ומביאים עמם שפע של טעמים, הם כריכים לאירועים ומגשי סושי.

מוטב אף לשים את הסושי בעדיפות עליונה, שכן הוא מביא עמו צלחות נהדר, שפע של שילובים אפשריים וצבעים מהפנטים.
מפת אתר | צור קשר
X