צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

מהרגע שהחלטתם להרים אירוע ועד לקיומו, רובצת עליכם מטלה אשר עלולה גם להסיט אתכם מההתרגשות הרצויה לאירוע. וכדי שאירוע יתבצע ללא תקלות ולהנאת כל המוזמנים, מוטלים עליכם התכנון, התיאומים, ההכנות והקניות, מה גם שלעתים זהו האירוע לו חיכיתם כל חייכם.

פעם אחת חגגת אירוע- תמיד אצלך בלב
כשאתם מעוניינים שהאירוע שלכם יהיה מאורגן ויתופעל מ-א´ ועד ת´, בעוד אתם נהנים מהאירוע ולא מתעסקים בתפקוד של כל מלצר או אטרקציה, כדאי שתעשו זאת מול חברת הפקות אשר עוסקת באירגון אירועים. לחברת הפקות יש ניסיון רב בהוצאת האירועים לפועל. אירוע אשר לכם הוא חד פעמי הוא פת הלחם והחמאה של חברת ההפקות. חברת ההפקות מעודכנת במחירים העכשיויים של כל מרכיב באירוע- מגן האירועים עצמו ועד לפרטים הקטנים, כמו ההזמנות, תוספת אטרקציה, בר משקאות וכולי.

אירגון אירועים בשתי ידיים
לאחר שמצאת חברה לאירגון אירועים, ההתנהלות תתבצע מול אדם אחד ומולו בלבד. המטרה היא שהוא ידאג לכל מבוקשך לפני, בזמן וגם לאחר האירוע על- מנת שלך יהיה את הזמן ליהנות מהאירוע אשר יטופל בידיים בטוחות ומנוסות. הוא ידאג להתנהלות מול אנשי המקצוע השונים, לביטחון האנשים ולהנאתם- מהמוסיקה, מהאוכל ולניצול כל חלל במקום האירוע, כמו גם לפתרונות יצירתיים לכל תרחיש אשר קורה באירוע. הקשר עמו הוא רציף ותמיד יהיה זמין לך כדי לענות על כל מקרה שיהיה.

מפת אתר | צור קשר
X