צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

ימי כיף לקבוצות הפכו בשנים האחרונות לאטרקציה נבחרת המשמשת קבוצות רבות של עובדים ואנשים. ימי כיף אלו הנם ימים מגבשים ויעילים לקבוצות השונות ובעלי הצלחה מירבית מצד ההנאה של הקבוצה וגם בעלת יכולת גיבוש עתידית לקבוצות אשר עתידות לעבוד זמן רב יחדיו. על מנת לארגן את ימי הכיף לקבוצות כמו חברות הפקת אירועים אשר מארגנות בצורה יעילה ומהנה ימי כיף מהנים.

היכן ניתן לערוך ימי כיף לקבוצות?
חברות ההפקה בוחרות מקומות שונים בהם הם מבצעים את הפעילות, רוב רובן של הפעילות מתבצע בטבע, אך ישנם גם מקומות כמו פיינטבול או מקומות שונים, שחברות ההפקה משתמשות בשירותיהן על מנת לשמח ולאתגר את המשתתפים השונים.

מה כוללים ימי כיף?
ימי כיף לקבוצות כוללים כאמור מספר רב של פעולות, פעולות אילו לרוב יזכירו באופיין "פעולות צופים" ויכללו משחקי חברה שונים , כגון חפש את המטמון, משחקי חשיבה וכדומה..המשחקים יופעלו על ידי מדריכים אשר כלולים בתוך החבילה של ימי הכיף ומגיעים מטעם חברות ההפקות. בנוסף כוללות החברות את סידור המקום, ניקיונו הסופי וכמובן אוכל, כאשר במקרים רבים ובמיוחד בטבע כוללים ימי הכיף גם בישולים שונים(בישולי טאבון..) וכדומה. כמובן שציוד נלווה כגון עזרה ראשונה חובש ואבטחה כלולים גם כן.

מדוע חשוב להשתמש בשירותן של חברות ההפקה?
כפי שאני בוחרים עו"ד בגלל היותו איש מקצוע , גם אנשי ההפקה הנם אנשים מקצועיים בתחומם. ימי הכיף לקבוצות כוללים תשלום ויש לקחת עליהם אחראיות. חשוב לדעת כי הצלחת האירוע תלויה המון באנשים שמפעילים אותו ולכן חשוב מאוד לקחת את השירותים מן החברות המתמחות.
אז אם גם אתם מתכננים יום כיף לקבוצה שלכם? כנסו לאתר וקבלו הטבות משמעותיות!

מפת אתר | צור קשר
X