צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

ימי כיף וגיבש הם חוויה לכל גיל. לעתים מה שמעניין ילדים בגילאים נמוכים לא יעניין מבוגרים ולהיפך, ולעתים דווקא המבוגרים נוטים לאהוב להיזכר במשחקים שליוו את ילדותם כמו משחקי לוח, קלפים או חצר. עדיין ישנם מפגשים ייעודיים ופתוחים לקהל מדי פעם של כאלו פעילויות בעיקר ברחבי תל- אביב.

כמו סוכרייה
יום כיף הוא הרבה פעמים הדרך של מעסיק להודות לעובדיו, או להיפך- הוא האמצעי להשגת מטרות מסוימות לאדם או לקבוצה- כמו ימי כיף וגיבוש בית – ספריים. לכל קבוצה או יחיד מותאמת הפעילות על פי הנתונים המוכתבים מראש. לדוגמה- ילדים יאהבו משחקים חברתיים בשטח ופעילויות הקשורות בכוכבים שהם מעריצים או תכניות טלוויזיה אהובות, ומבוגרים יאהבו יותר להעשיר את הידע שלהם או לעשות התנסות חווייתית נעימה.

ימי כיף וגיבוש ליחיד או לקבוצה
בין אם יחיד או קבוצה, חשוב שמי שמחבר את הפעילויות ידע לקרוא נכון את הקהל שלו מזדמן יום הכיף הזה, ומה יכול לגבש קבוצה ביחד. זאת יכולה להיות פעילות אתגרית כמו טיול בג´יפים, שיט קיאקים, לינה בשטח ועוד. בנוסף, ניתן להגדיל את רמת ההתלהבות כשמוצעות במהלך יום הגיבוש והפעילויות אטרקציות מושכות כמו פרסים מיוחדים או הופעות של אמן אהוד. אם זו חברה, יום גיבוש מתבטא גם בסדנאות העשרה והשתלמות. בנוסף חשוב רצף האירועים- לא להשאיר את החבר´ה ממתינים לפעילות הבאה, אלא להשאירם צמאים לדבר הבא. חברת הפקות אירועים יכולה להיות גורם מוביל חשוב בהצלחת היום הזה.
מפת אתר | צור קשר
X