צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

הפקות אירועים לילדים היא חוויה בלתי נשכחת לילדים, אולם גם אם הילדים יודעים בדיוק מה הם רוצים ואיך יראה האירוע שלהם- אתם אלו שלבסוף מארגנים את האירוע מזמנכם, מקדישים זמן רב בתכנון ויוזמה, פתירת הבעיות הכלכליות שצצות עם הקצבת תקציב מוגבל לאירוע, קניית מתנות קטנות למשתתפים כמו גם אוכל, ואם אתם חוגגים זאת במקום אחר- צריך לקחת בחשבון גם את מגבלות המקום.


"מנצנץ כוכב קטן"
לכל ילד יש כוכב, או לפחות חלום שאיתו הוא צומח וחולם. אתם כהורים מוכנים לתת הרבה כדי להגשים אותו, אולם העמל רב מדי. לצורך כך, קמו חברות הפקות אירועים, בעלות ניסיון וקשרים בתחום הפקות האירועים, ולכל חברה יש את היתרונות שלה. מפיק אירועים עשוי לעזור לכם לפני, במהלך ולאחר האירוע. היתרון שבכך- כל האחריות רובצת על כתפיו של בעל ניסיון, ואתם- מתפנים לשמוח באירוע המרגש שילדכם כל- כך חיכה לו. אדם שעבר קורס ניהול גני ילדים ועוסק בתחום זה באופן יומיומי יוכל להיעזר בידע שרכש.


"אמת או חובה" 
אז איך בוחרים הפקת אירועים לילדים שתתאים לאירוע ותקלע לרצונו של הילד? קבעו פגישה עם חברת הפקות האירועים, ורשמו את ההצעות העולות. כדאי להכין מראש מספר רעיונות ולחשוב מה ישמח את הילדים כולם. המפיק ישב אתכם ותגבשו יחד תכנית הכולל גם את סדר קרות האירועים. ישנם דברים שלא מוותרים עליהם- כמו משחקים, ריקודים, אוכל ועוגה- אולם האופן שבו מועבר האירוע קובע איזה טעם ישאר מהאירוע בסופו של דבר.

מפת אתר | צור קשר
X