צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

כדי לארגן אירוע בלתי נשכח, צריך הפקה מיוחדת. אם אתם רוצים ליהנות גם מכל האירוע, אתם לא יכולים להיות גם המארגנים וגם המפיקים של האירוע. תנו לחברת הפקות אירועים מנוסה לעשות בשבילכם את המבצע ולפקח על הכל בשטח.

מה שתבקשו בהינף יד
זהו אירוע חברה? השקת מוצר, אירוע קד"ם או כנס? מי המוזמנים? מדובר בקהל מבוגרים או בילדים? לכל אחד יש את סגנון האירוע שלו. וכשמדובר בהפקות אירועים אתם יכולים לבקש את הטוב ביותר, תוכלו לסמוך על המפיקים שיפיקו עבורכם את האירוע הדינאמי והמלהיב ביותר מהנתונים שיש. לפני האירוע תהיו חופשיים להכנות משלכם- לקניית בגדים לאירוע, סידורי שיער ועוד, הרי העבודה עוברת לידיים של המפיקים שלכם.

מנהל עבודה יחיד
אם זה אירוע בוטיק, אירוע יום- הולדת או חתונה, תמיד ההתנהלות תהיה מול מנהל עבודה אחד ויחיד, ולא תצטרכו לחפש משך אירוע שלם אחראי תחום מסוים, אומנים ועוד.. אותו אדם צריך להיות מישהו שיש לכם דינמיקה טובה איתו, לכן חשוב מאוד להפגש מספר פעמים מול אותו האדם. יכול להיות שבפעם הראשונה יותיר רושם עז וטוב, אולם הפעם השניה תמיד קובעת. כך מול אדם אחד ויחיד שמולו תסכמו על מוסיקה, עיצוב מקום, אומנים ולוחות זמנים, אטרקציות נוספות, סוגי פינות לילדים ולמבוגרים ועוד. גם אם יש צורך בשלטי הכוונה לאירוע, חברת הפקות אירועים תדאג לכך שזה יסודר.

מפת אתר | צור קשר
X