צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

בחיי היומיום שלנו אנו לא מודעים למגוון האטרקציות שמוצעות לנו. אנו עסוקים כל כך בחיי היום-יום השגרתיים שכאשר בא אירוע שמחה אנו לא יודעים כיצד לחגוג אותו ולעשות אותו מיוחד. לשם כך אנחנו פה – המטרה שלנו היא להפוך את יום ההולדת, יום הנישואין, בת המצווה, הברית של הבן הבכור, החגיגה המשפחתית – לאירוע מהנה ובלתי נשכח.

אירוע בצפון הארץ
אחד החלקים החשובים ביותר הוא בחירת איזור בו יתקיים האירוע. רבים מקיימים את האירוע במרכז הארץ, בקרבת רוב האוכלוסייה. אך לעיתים רוצים להתנתק מהמרכז והבלגן שהוא מביא איתו, לפעמים רוצים לחוות קצת את הטבע, הירוק והאטרקציות השונות והמגוונות שהמרכז לא יכול להציע לנו. אם אכן בחרתם בקיום אירוע בצפון הארץ חשוב לוודא שהוא נגיש לכל המגיעים ושלא יהיה כטרחה רבה מדי למוזמנים, הרי אף אחד לא רוצה שהמוזמנים לאירוע יגיעו מותשים עוד לפני שהתחילה המסיבה.

אטרקציות בצפון הארץ
בצפון קיים מגוון רחב של אולמות אירועים, פתוחים וסגורים כאחד המאפשרים לקיים כל אירוע העולה על רוחכם. הפקת האירוע היא פרויקט גדול מאוד שתלוי במס´ האנשים, בקייטרינג, בממוצע הגילאים, בסיבת השמחה ובעוד קריטריונים רבים ושונים. לא תמיד חייבים לבחור בדרך המסורתית של אולם אירועים. הצפון מציעה אטרקציות יום ולילה מהנות רבות ומגוונות כגון טיולי טרקטורונים וג´יפים, צימרים, חוות סוסים, טיולי טבע רגליים, מכוני ספא, סיורים היסטוריים, יקבי יין וקטיף ועוד אפשרויות אינסופיות.
כל מה שצריך לעשות זה לפתוח את הראש וליהנות מהמגוון הרחב שיש לצפון להציע.

מפת אתר | צור קשר
X