צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

הפקה של אירוע השקה היא דבר חשוב מאוד וחיוני לחברה הרוצה להשיק מוצר חדש, לשפר את יחסי הציבור שלה ולעשות רושם ראשוני טוב. אירוע השקה הוא פתיחת הדלת לעולם שלם למוצר המושק. האירוע הוא הצד הראשוני להצלחה ולהשקה בצורה הטובה ביותר, על כן כל פרט באירוע צריך להיות מחושב, מדויק, מתוכנן ומבוצע בצורה הטובה ביותר. לרוב החברות הגדולות והקטנות כאחד אין זמן להתעסק עם הפקת האירוע, בשביל זה אנחנו פה!

בחירת מיקום האירוע
בחירת מקום האירוע היא בחירה ראשונית ובסיסית שניתן להתייעץ עליה עם חברת האירועים. האירוע יכול להתקיים במגוון מיקומים שחברתנו מציעה, בין אם מדובר באחד מגני האירועים  המפוארים שלנו ובין אם מדובר במתחם סגור מרשים.באירועי השקה מומלץ לרוב לבחור במתחם סגור שכן יש שימוש במחשבים ניידים, בסטנדים להצגת המוצר, בתאורה וכו´ – קריטריונים שקל יותר לממש במתחם סגור עם נקודות חשמל. לכל אירוע עסקי שהוא ניתן להתאים את הגוון והאופי המתאים לקהל לקוחותיו (צעירים, מבוגרים, אנשי עסקים, רופאים וכו´),  לסוג המוצר וכו´.קרבת המיקום לקהל לקוחותיו גם היא קריטריון חשוב, בכדי שלא יתעייפו המשתתפים מנסיעה ממושכת ויגיעו לא רעננים וקשובים להשקת המוצר.

שירותים נוספים של ההפקה
מלבד ארגון המיקום הפקה של אירוע השקה כוללת מגוון רחב של סידורים; החל מהתפאורה של המקום והתאמתו להשקה וכלה בקייטרינג. חברתנו תעשה הכל בכדי להבטיח את נוחיותכם והשקת מוצרכים בצורה הטובה ביותר.

מפת אתר | צור קשר
X