צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

הפקת אירוע היא עסק לא פשוט, בכל אירוע שהוא יש מרכיבים שונים ורבים, שכל אחד מהם, אפילו הקטן ביותר יכולים להיות קריטיים להצלחתו של האירוע והמעבר שלו בשלום. חלק מארגון האירוע כולל בתוכו בחירת חברת קייטרינג, שירותי דיג´יי, השכרה של מקום לאירוע וכו´. בחירה בחברת הפקת אירועים לארגון האירוע יכול לסייע לכם לארגן אירוע בראש שקט ולהעביר את הזכות לארגון האירוע לידיים מיומנות שירכזו את כל הנושאים, חלק נושאים שלא חשבתם עליהם אפילו, לפי רצונכם.

הפקת אירוע – לחסוך בכסף
קיימת הנחה מוטעית כי השכרת שירותיה של חברה להפקת אירועים ייקר את הוצאות האירוע, אך ההיפך הוא הנכון. חב´ הפקות מונעת מכם להוציא את כספכם בנפרד על כל גורם באירוע. במקום לשלם לדיג´יי בנפרד, להשכרת גן אירועים בנפרד, לחברת קייטרינג בנפרד וכו´ התשלום יהיה אחד – לחברת הפקת האירועים. מכיוון שלחברה ניסיון בתחום והיא בקשר יומיומי עם נותני השירותים הנזקקים אליהם באירועים, החברה יכולה לסדר לכם הנחות משמעותיות שלא תוכלו להשיגן באופן פרטי.

בחירה בחברה להפקת אירועים
היתרון העיקרי בבחירה בחברה שתפיק את האירוע היא שקט נפשי. במקום להתרוצץ בין כל הארגונים, לוודא עם חב´ הקייטרינג שהשף מקצועי ושהדיג´יי מנוסה , ולרוץ, ולשלם – החברה פותרת לכם הכל. היא לוקחת את כל הסידורים והארגונים של האירוע לידיה ומבטיחה לכם שקט נפשי ואירוע מוצלח שכולם ייהנו ממנו. בין אם מדובר בחתונה, חגיגת יום נישואין, אירועי יום האהבה, השקת מוצר , חינה, מסיבת יום הולדת, בר מצווה וכו´, חברתנו תדע להתאים את ההפקה והארגון בהתאם לאירוע. לחברתנו ניסיון רב בתחום, אנו מעסיקים עובדים מקצועיים ומנוסים, בעלי קשרים בתחום, וידע כללי רחב בנושא הפקת האירועים. כאשר אתם שמים אירוע בידינו אתם יכולים לישון בשקט בלילה.

מפת אתר | צור קשר
X