צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

תערוכה יכולה להיות מאורגנת באופן פרטי-אישי והן באופן עסקי. תערוכה אישית למשל יכולה להיות הצגת תמונות אומנותיות של חובב צילום ורצונו להציג את עבודותיו בפני חבריו, משפחתו ומשקיעים פוטנציאליים. תערוכה עסקית יכולה להיות השקה של מוצר, תערוכה ביטחונית וכו´. בשני הסוגים האלו מדובר בהפקת אירוע שדורש חשיבה רבה, ארגון רב ותכנון קפדני.

הפקת תערוכות באמצעות חברת הפקות
הפקת תערוכות אישיות שהן בעלות אופי פרטי יכולות להיעשות באופן עצמאי. עם זאת קיימים קריטריונים רבים בהפקת תערוכה, גם אישית וגם עסקית גדולה, שלא עולים במחשבתו של היוצר. כך למשל תערוכה קטנה ואינטימית של תמונות אומנותיות דורשת סטודיו להצגת התמונות, כיבוד, שתייה קלה, מוזיקת רקע, תאורה נכונה ועוד. הפקה של תערוכה לחברה גדולה, הפקת תערוכה למוצר או הפקת תערוכות ביטחוניות שכה נפוצות בארצנו היא פרויקט גדול מאוד. השכרת שירותיה של חברת הפקות תבטיח כי האירוע יתבצע בצורה המוצלחת ביותר, יותיר רושם על הלקוחות הפוטנציאליים ותתחשב בכל הקריטריונים הדרושים להפקת אירוע מסוג זה.

אילו אמצעים נדרשים להפקת תערוכות
חברת הפקות, בניגוד לאדם פרטי, היא בעלת כלים וידע לחשוב על כל הפרטים לשם הפקת תערוכה מוצלחת ומקצועית. חברת הפקות היא בעלת ניסיון מקדים בנושא ומודעת לחשיבות של תערוכה, של הייצוג שלה והאופן בו תתנהל ישפיע על ההתנהלות העתידית של אותו אדם, של אותה חברה או עסק.
חברת הפקות תדאג לכל הפרטים בתערוכה, הגדול והקטן כאחד – בין אם מדובר במיקום מתאים (אינטימי? המוני? אולם ? גן אירועים?), תדאג לקייטרינג שיתאים לאופי התערוכה (לרוב מדובר בכיבוד קל בצורת הגשה של בופה ולא בארוחות כבדות בתחום התערוכות) כמו כן תדאג שתהיה מוזיקת רקע בווליום הנכון שלא תעיב על השיחות בתערוכה אך תעניק נופח נעים ביחד.

מפת אתר | צור קשר
X