צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

באירוע רשמי, כזה שהוא פתוח לציבור הרחב או אירוע חברה, כלשלב בתכנון האירוע הוא חשוב. מהרגע שבו אתם פונים אל חברת הפקות לאירוע, חברת האירוע מתכווננת להצלחת האירוע שלכם. לאחר שמצאתם חברת הפקות לאירוע, יושבים לתכנן: מה יהיה התקציב זו השאלה העליונה שקובעת פעמים רבות את גודל ההפקה, וכמה ציפיות ניתן יהיה לפתח מאותו האירוע. כך יושבים חברת ההפקות ונציגי המזמינים של האירוע, וחושבים ברמה היצירתית מה יכול להתאים לכלל המוזמנים? מה נחשב לטרנדי עכשיו ואיך נשיג את זה נכון לתאריך היעד?

הפקת אירוע רשמי הוא עניין לחברת הפקות
חברת הפקות היא האחראית להצלחתו של ארוע מרגע הושטת שרביט המנצחים של מזמיני האירוע לחברת ההפקות. מאותו רגע, תושקע מחשבה רבה בהכנת השטח המיועד (בר מצווה בכותל? תערוכה לאמן? השקת ספר או מכונית חדשה?) במקום שיכול להתאים במידה רבה, ולעתים אף במקומות בלתי צפויים. לפעמים הכי מזמין ונוח לעשות אירוע קרוב לבית, ומה שקרוב הוא פופולארי, לכן לא צריך להרחיק ולהפוך את האירוע למסע. בדרך כלל אמנם זה לא יהיה בקרבת איזור מגורים, אלא באזורי תעשייה, אולמות כנסים, בפארק, בבית ספר ועוד. לאחר בחירת מיקום שמתאים לתוכנת האומנותית, מזמינים את האמנים ומכינים אותם לתוכנית האמנותית. זה כולל את כל הציוד להם יזדקקו במהלך ההופעה או הסדנה.

אירוע פרטי או אירוע עסקי?
ישנם ערבי גיבוש לחברות, ערבי הוקרה וטקסי עובד מצטיין, סיום לימודים ועוד. כל אלו יוכלו ליהנות מסטנדרט גבוה של הפקת אירוע אם יזמינו חברת הפקות בסדר הגודל המתאים לאותו אירוע. ניתן לקבוע עם כמה חברות להפקה פגישת היכרות ולבקש את הצעת המחיר, כך שתוכלו להשוות בין חברת הפקות אחת לשניה.
מפת אתר | צור קשר
X