צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

אין ספק שהפקת חתונה בסדר גודל של ימינו לא תהיה זולה. הכלה בוחרת את שמלת החלומות שלה, החתן לבוש בקפידה, נדרש שירותים של דיג´יי, קייטרינג, סידור פרחים, צלם, בחירת מקום לאירוע; גן אירועים או אולם ועוד אינספור מרכיבים שגורמים להתייקרות של האירוע. כל אחד רוצה לעשות אירוע יותר גדול מהשני מה שגורם לאירועים ולהפקות לגדול משנה לשנה.

מחיר של הפקת חתונה
חשוב מאוד לקבוע תקציב מוגבל כאשר בוחרים תאריך לחתונה, שכן קל מאוד לחרוג מהתקציב ולהגיע לעלויות אסטרונומיות ומוגזמות בעת תכנון החתונה. צריך לקבוע יעד שבו תוכלו לעמוד מבחינה כלכלית ולקבל החזר מכובד מהשקים שמקבלים בחתונה. רצוי לערוך השוואת מחירים בין חברות ההפקה השונות, התקליטנים, הקייטרינג, גני האירועים וכו´ בכדי למצוא את ההצעה שתתאים לכם ביותר. מומלץ מאוד להיעזר בשירותיה של חברת הפקות בכדי למנוע את כאבי הראש של התרוצצויות בין בעל מקצוע אחד לאחר. חברת הפקות תדאג , במחיר אחד, לסדר לכם תקליטן, צלם, קייטרינג, מקום לאירוע וכיו"ב.

מדוע המחיר של חברת הפקות לחתונה הוא הטוב ביותר?
כאשר מנסים להתארגן באופן עצמאי על ארגון של אירוע כה גדול כמו חתונה , התקציב יוצא משליטה. כל פעם מגלים בעל מקצוע נוסף שזקוקים לשירותים שלו. בין אם מדובר בצלם, בחברת קייטרינג הטובה ביותר, בתקליטן המהולל ביותר, או בגן האירועים המלאכותי ביותר, מדובר בהוצאה לא קטנה. שירותיה של חברת הפקות יוזילו את העלויות באופן משמעותי , שכן, מדובר בחברות שעובדות דרך קבע עם כל הגורמים הנדרשים לחתונה ועל כן משיגים מחירים זולים יותר בעקבות קשרי עבודה יומיומיים. כמו כן, חברת הפקות תמנע את אינסוף הסידורים ומשאבי הזמן (וכולנו יודעים שזמן זה כסף) הנדרשים לארגון של חתונה.

מפת אתר | צור קשר
X