צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

בכל אירוע שמתקיים, נוצרת אוירה מסוימת. האוירה נרקמת למן הרגע הראשון שקיבלנו את ההזמנה, זורמת אל תוך האירוע ונתונה למצבי הרוח המתגבשים באותו הערב. כשאתם צועדים אל תוך מתחם האירוע, אתם כמעט יכולים לחזות מראש אם תעדיפו לקום מוקדם הבייתה או לשמוח עד ללב השמיים ועד אשמורת אחרונה של הלילה, אם יש מוזיקה טובה ולא מציקה, אם אתם נושמים אויר צח שמגיע מהיערות או עם ריח ים, אם יש הפתעות ששווה לחכות עבורן ואם האירוע מגוון ומושקע.

איך משדרגים את האירוע לכולם?
הדבר הראשון שרצוי שתבדקו, הוא אם יש גני אירועים שפועלים בעונה המתוכננת לאירוע, ולבדוק האם ניתן לעשות את ההפקה בטבע. לטבע קסמים משלו, העוצמה יכולה לפעול עלינו כשאנחנו עושים את האירוע בין עצים או חורשה והקרירות נעימה בחיק העצים בערב בקיץ, ליד הים לאור השקיעה, אם אתם עושים הפקת חתונה בים, באזורים שיש בהם נופי שמורות טבע ברקע או ליד עתיקות במושב – תארו לכם הפקת אירוע שבו הילדים יחפשו את המטמון (ואולי גם המבוגרים) בין המבואות שליד העתיקות? חברת הפקות מיומנת תדע איך להכניס אתכם לאווירה המתוכננת על פי הגשמת החלום שלכם ובתקציב ידוע מראש. גם אם זהו אירוע חברה, יש ניואנסים קטנים שיכולים להפוך את האירוע ממונוטוני למיוחד, ערני, ששומר על הגיבוש של כולם והעניין הולך וגואה.

מה עוד יכולה להיות הפקה בטבע?
הפקה בטבע מתאימה לא רק לאירועים רשמיים, אלא גם ליוזמות מיוחדות כמו יום כיף לעובדים – הקמת אוהל טיפולים אלטרנטיביים בטבע והקשבה לקולות הבוקעים מהסביבה, ברביקיו עם סדנאות והפעלות, אירועי תחרות למיניהם של חברות גדולות: יום ספורט ומפגשי גמלאים, ערב שירה בציבור באוירה מיוחדת ועוד.
מפת אתר | צור קשר
X