צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

יום כיף הוא יום מגבש ומלהיב. יש לו גוונים רבים ולא תמיד יתאים למצב הרוח של כל עובד ועובד, אולם עם הכנות מתאימות, כולם יחכו וימתינו בציפייה מרובה לאותו היום. יום כיף יכול להיות יום שבו מתפנקים בספא או ביום תרבותי כלשהו, מצד שני יום כיף יכול להיות הפעלה ספורטיבית ומשימות אתגר תחרותיות. הפלטפורמה של הפעילויות נבחרת על פי אופי המכייפים וצרכיהם. לדוגמה – אם מדובר על ימי גיבוש לעובדים, עלינו להיות קשובים ולראות – אולי כדאי לקחת את מי שעובד עבודה פיזית קשה ליום כיף בספא, או לגבש אותם באמצעות פעילות חברתית כזו או אחרת משום שנרקמות אינטריגות מתחת לפני השטח.

יום כיף עוצמתי
הטבע הינו עוצמה – לכן רוב ימות הכיף מתבצעים שם. לעריכת יום כיף בטבע יש ערך מוסף – "גוזרים" את המכייף מהמציאות האפורה והמונוטונית של חייו, ו"מדביקים" אותו במיקום מיוחד, כזה שרואים בעיקר בתמונות. הערך המוסף הזה שנמצא בטבע ומעניק לנו את החמצן שלו אנו זקוקים מדי פעם הוא ההופך את יום הכיף לבלתי נשכח. דמיינו לכם אירועים במבצר אנטיפטרוס – יש במקום דימויים חזקים – היסטוריה וחוזק, מרחבי דשא שניתן לקיים עליהם פעילויות, הקרבה למקורות הירקון. אפשר להרכיב מזה יום רכיבה על אופניים כשבסופו פוטלק או קייטרינג שיגיע למקום עם מאהל ספא. נשמע רחוק? אם תרצו, יום בילוי כזה ואטרקציות נוספות הן שלכם.

איזה בילוי אתם אוהבים?
יום כיף יכול להיות גם הפעילות הקבועה שאתם אוהבים לעשות – קריוקי, ריקודים לטיניים, סטנד אפ ועוד פעילויות שניתן לעשות בהן למעשה סדנאות. כאן הערך המוסף של המכייפים  עולה על זה שהיה ביום בילוי רגיל. אחת לכמה זמן יש תירוץ לאירגון אירועים מסוג זה. וכאן תוכלו לחפש חברת הפקות שתרים לכם את האירוע.
מפת אתר | צור קשר
X