צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

האירוע שלכם הולך ומתקרב בצעדי ענק? אתם מחפשים אחר רעיונות ואופציות לחגיגה הגדולה? מתלבטים בין טיסה משפחתית וחגיגה לכל המשפחה כולל הפקה סוחפת או הגשמתו של עוד חלום של הילד במכונית על שלט רחוק עם מנוע בנזין או פסנתר ושיעורים פרטיים? בין אם מדובר בהפקת בר מצווה, הפקת חתונה או כנס לעובדים - אחרי שכבר החלטתם שאתם בוחרים בדרך החווייתית, הצעד הבא הינו יצירת קשר עם חברת הפקות מקצועית שתגשים לכם ממילא את החלומות, ובתקציב שלכם.

איך מפיקים אירוע?
קודם כל החליטו מראש על תקציב שאתם לא מוכנים לעלות ממנו. הגיעו איתו מוכנים אל הפגישה ביחד עם הרעיונות שחשבתם עליהם. חברת הפקה בעלת אנשי הפקות מנוסים תוכל לתת לכם מגוון עשיר של אטרקציות לבר/בת מצווה או לכל אירועי אחר, תוכל למצוא לכם מקום לאירוע על פי התקציב, ובעלי מקצוע מסייעים כמו הקייטרינג, התקליטן והתאורן, אנשים המופיעים באירוע ועוד. לאחר סיכום, חברת ההפקות תגיש לכם הצעת מחיר, ותוכלו לצאת לדרך. העניין הנחמד בעבודה עם חברת הפקות, הוא שנטל הארגון יורד מעל לגבכם, וכן אם יש אירוע לא צפוי שיש להתמודד איתו כמו ביטול של אמן מסוים וכו´, חברת ההפקות מחויבת לאלתורים או לפתרון על פי המסוכם. כל העבודה השוטפת מתנהלת מול אדם אחד שהוא מנהל האירוע, והכתובת היחידה לבקשות.

הפקה גם לאירועים קטנים
אפילו אם החלום של הילד הוא לחפש את המטמון עם כל הכיתה שלו ביחד או יום גיבוש בצפון, חברת הפקות תוכל לארגן לו מסע מסתורי ונחמד בין כל ילדי הכיתה. היא תוכל להגשים לו את החלום באמצעים העומדים לכם בתקציב ועם חוויות מתוקות שלא תשכחנה זמן רב.
מפת אתר | צור קשר
X