צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

אחת הדרכים האפקטיביות להחדרת מוצר או שירות כלשהו לשוק היא הפקת אירוע נוצץ שישא את שמו ויצור את הבאז סביבו. לשם כך עסקים רבים בוחרים לקדם את המכירות ולפרסם מוצרים שונים על ידי אירוע גדול בדמות הפקת כנס, מסיבה, תערוכה וכיוצא באלה, במטרה למשוך אליו ידוענים ומובילי דעה שידחפו עוד יותר את המוצר. לשם כך, יוצרים המפיקים אירועים מושקעים וגדולים, שמציעים פינוקים ברמה גבוהה כמו אוכל ואלכוהול, מופעי שירה ומוסיקה, מצגות וידאו ועוד. האורחים המוזמנים יהיו בדרך כלל אנשים מתחום קהל היעד לצד הסלבריטאים ואנשי התרבות שתפקידם לקדם את המוצר/השירות באופן מודע/בלתי מודע.

דרוש מפיק
תחום הפקת האירועים צובר תאוצה רבה בשנים האחרונות וחברות הפקה ומפיקים פרטיים רבים מציעים את שירותיהם המקצועיים בהפקת אירועים עסקיים. מפיקי אירועים מתחום החתונות והמסיבות מתפנים להפיק גם אירועים גרנדיוזיים לחברות שונות על פי דרישתן. ואכן חברות רבות נעזרות בשירותי ההפקה הללו, שכן הפקת אירוע עסקי וגדול היא לא דבר פשוט בכלל. דאגה להמון פרטים קטנים וגדולים, סגירת מקום, ליין אפ אומנותי, שיווק, הזמנות, הסעדה ואלכוהול, מתנות לאורחים ועוד ועוד משימות עד לשלב הביצוע הם בתחום אחריותו הכבדה של המפיק שאצמור לספק את התוצאה שאליה כיוון הלקוח.

הפנים של החברה
אירועים עסקיים ואירועי חברה נוצרים בראש ובראשונה כדי לספר ולהציג את החברה שעורכת אותם ומכאן שהרושם שישאיר האירוע יהיה הרושם שיתקבל על החברה. לשם כך עליהם להשיג את המטרה ולהיות מאורגנים כמו שצריך ובלי תקלות, ובנוסף עליהם להצליח לרגש את הקהל המוזמן ולספק לו הנאה שתיזכר לזמן רב ואת זה קשה מאוד להשיג. מפיק אירוע מנוסה בעל חזון וסמכות הוא זה שיכול להוביל אירוע מיוחד בעל קונספט מסוים, כזה שישאיר רושם טוב על האורחים ויגרום לאלה שלא הגיעו אליו להצטער על כך. 
מפת אתר | צור קשר
X