צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

כל אחד רוצה לעשות אירוע מיוחד. מיוחד בשבילו, מיוחד בשביל המוזמנים לאירוע. ברוב הפעמים המחשבה היא להפוך את האירוע הסולידי לנינוח ונעים, כשהאווירה בעצם עושה את כל ההבדל. במקרה הזה, אפשר להתחיל לחשוב על אירועים בחיק הטבע כדי לחבר את הנפש עם המקום – ועל זה חשבו אנשים כבר קודם: אירועים בטבע הופכים תל עתיקות תיירותי (קחו לדוגמה את בית שערים) לגן אירועים שמתאים לחתונות ולאירועים אחרים כמו הופעות ועוד, חוף – ים למקום שבו אפשר "לתקוע" חופה ולקדש אחד את השני מתחת לכיפת השמיים, ואפשר לעשות ארגון כנסים  של ארוע חברה בחגים, כשהעצים והירוק משתלבים היטב באוירה הקלילה.

איך אירועים בטבע הופכים למיוחדים?
האוירה המיוחדת הסוחפת- האויר הפתוח, הנוף הטבעי בדמות מערה, קירות עתיקים, שדה שיבולים, הר סלעים ירוק, מבצר, בית באר או תחנת מים עתיקה – אלו מקנים אוירה של מסתורין למקום ורצון להשאר בו עוד.  הילדים אוהבים לחקור את נבכי המקום והמבוגרים פשוט שוטפים את העיניים ונינוחים. אירועים מסוג זה יכולים להתאים גם לכמות קטנה של אנשים למרות המרחב הפתוח – ישנם מקומות אינטימיים יותר שמאפשרים אירוח ברוח אחרת. הפקת אירוע בטבע על ידי חברה להפקת אירועים תמיד אירוע מוצלח – הפקה כזו אחראית לתזמון הנכון של פרקי הערב, לתפאורה ולתאורה שמדגישים את החלקים שצריך, ומופקדת על משימות וארגון אומנים שמופעים באירוע ומעניקים לאורחים סיבה טובה להרגיש משוחררים ונהנים.

האם אפשר לשלב טיול עם אירוע בטבע?
אתם מתכננים הפקה מיוחדת, שתיקח את האורחים שלכם למסע מיוחד, אולי מסע שחובק דמויות היסטוריות בהקשר של המקום ויספרו את הסיפור של המקום באמצעות מספרים, רקדנים וזמרים? יכול להיות שאתם עושים את משחק "חפש את המטמון", ובסופו מעוניינים בקייטרינג לכולם? חברה להפקות תיישם את כל המאווים בתקציב שנקבע מראש. קורס מנחה פעילות אתגר בטבע יכול לסיים את שיעוריו בהפקת אירוע נפאל בטבע.

מפת אתר | צור קשר
X