צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

אחד מהשלבים הראשונים בתכנון אירוע הוא השלב בו קובעים מסגרת תקציבית לאירוע. לפני שקובעים את סדר גודל האירוע, את מספר המוזמנים, את מספר האטרקציות שיהיו באירוע, איזה אוכל יוגש ומה סוגי המשקאות שיהיה לבר להציע, צריך לדעת כמה כסף יש לנו ביד על מנת להשקיע באירוע. ניתן לעשות אירועים מכל הסוגים ומכל המינים זוהי רק שאלה של מחיר והשמים הם הגבול. ניתן להפיק אירועים באופן עצמאי אך, אם רוצים להפיק אירועים ברמה גבוהה ועם סיכויים גדולים להצלחה עדיף להשתמש בשירותי הפקת אירועים מקצועיים על ידי חברה בעלת מוניטין מוצלח בשוק הפקות האירועים.

מדוע כדאי להשתמש בשירותי הפקת אירועים מקצועיים?
הפקת אירוע הוא תהליך ארוך ומורכב הבנוי ממספר שלבים ומרכיבים הבונים בסופו של דבר את התמונה הכוללת בדמות אירוע מוצלח. הפקת אירוע דורשת מאמצים רבים ומשאבי זמן וכסף. מפיק אירועים מקצועי הוא אדם בעל ניסיון בתחום אשר מכיר את כל שלבי התהליך ויודע להתמודד עם כל התקלות העלולות לקרות במהלך תכנון האירוע ובזמן הפקתו. בעיות שלעיתים אדם חסר ניסיון אינו מודע כלל לקיומן עד שכבר מאוחר מדי לפתור אותן. השימוש במפיק אירועים מקצועי מצמצם משמעותית את פרק הזמן הלוקח להפיק את האירוע, ובדרך כלל שורת ההוצאות הסופית תהיה נמוכה יותר והתוצאות טובות יותר.

כמה עולה להפיק אירוע?
מחירי עלות הפקת אירוע מקצועי משתנים בין נותני שירות לנותני שירות. אחד הגורמים המשפיעים ביותר על הסכום אותו החברה גובה הוא המוניטין שלה בתחום והניסיון שלה בתחום הפקות האירועים. ככל שהחברה וותיקה ומנוסה יותר כך השירות אותו היא מעניקה מקצועי יותר, ומחירה יהיה יקר ממחירה של חברה אחרת העושה את צעדיה הראשונים בתחום וחסרת הניסיון הנדרש. לפני שבוחרים חברת הפקות חשוב לעשות השוואת מחירים המשווה את כל הקריטריונים הללו.
מפת אתר | צור קשר
X