צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

ילדים נחשבים לעם אנרגטי ששואף לבנות ולהיבנות, ועל כן הם פתוחים לגירויים, במיוחד כשהם מעוניינים להשלים פערי ידע בין המצוי לרצוי. כך גם באירועים. ילדים אוהבים לפרוק את המזג שלהם באופן גופני, על – כן כשמדובר באירוע לילדים, רצוי להפוך אותו להפקת אירוע במקום לא שיגרתי, כמו הפקת אירועים בטבע.  ילדים אוהבים טבע ושטח פתוח – שלא יגביל אותם. זו הסיבה שרצוי להשקיע כספית יותר בגן האירועים או במקום שבו האירוע יערך ופחות בקייטרינג למשל, משום שאלו ממילא שבעים בדרך כלל ממנת רבע עוף, ובאירוע ממילא יש פעילות גופנית שוטפת.

כל הפקת אירוע הינה חד פעמית
כל הפקה נתפרת במיוחד עבור הלקוח ומטרתה להגשים את רצונו במסגרת המגבלות הנתונות. כאשר ניגשים אל הפקת אירועי ילדים, ההורים אמנם ממנים את האירוע, אולם הילדים הם הנדסאי האירוע הגדולים. הם כבר חוו אירועים אצל ילדים אחרים ויודעים בדיוק איך יראה האירוע שלהם. כשמדובר על הפקת אירוע לקבוצת ילדים כמו למשל הפקת כנס, עדיין חשוב להתייעץ עם הילדים ולהבין מהו הבילוי המועדף על ילדים הרווח בימינו. הילדים חייבים לדבר עם אדם שמבין עניין בתחום הפקות אירועים ויודע בדיוק מה ניתן להציע או "מה שאפשר ממה שנשאר", ולהציע את המתקנים המתנפחים, את מפלי השוקולד ואת מופע האמן האהוב עליהם.

הפנינג של אירוע!
הרעיונות המיוחדים במיותר נרקמים בין אנשי ההפקה לבין הילדים. זה ממש כמו שני אנשים דוברי אותה השפה. חברות להפקות אירועים יודעים כיצד להפעיל את כל הקהל ביחד ואת כל אחד לחוד כך שאף אחד לא ירגיש מקופח.  סדר היום מאורגן בקפידה ומאפשר סיום של האירוע בשעה סבירה וזמן להסעה הלוך וחזור אם יש צורך בכך.
מפת אתר | צור קשר
X