צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

תחום הפקות האירועים כולל בתוכו מגוון אלמנטים חשובים הקשורים להצלחת האירוע. אלמנט ההגברה והתאורה הוא ללא ספק אחד המשמעותיים שבהם שכן כל אירוע ראוי מלווה במוסיקה מתאימה אם בליווי של די.ג´יי מרקיד ומסיבתי, אם במוסיקת אווירה ורקע נעימה ואם בהופעה חיה של זמר או להקה. בשל כך דרושה מערכת הגברה מקצועית ואיכותית המותאמת לאופי האירוע ולמקום בו הוא נערך כך שתספק עוצמת סאונד מספיקה ואיכותית לקהל וכמו כן יש לדאוג גם לאיש סאונד או צוות שלם שאמון על ההרכבה, ההכנה והתפעול של המערכת בזמן האירוע וכמו כן פירוקה בסיומו. הדבר נכון גם לתחום התאורה שמצריך פרישה של תאורת במה, תאורת שטח וכו´ על פי דרישות האירוע ותפעול מקצועי ומיומן שלה בזמן התרחשותו.

ציוד הגברה איכותי
אפשר למעשה לומר כי הפקת אירוע מקצועית תלויה רבות בציוד ההגברה והתפעול הנכון שלו. ציוד הגברה שכזה כולל על פי רוב מגברים בעוצמות שונות, כבלים וחיווט, רמקולים מסוגים שונים (מוגברים, פרונטאליים, בתלייה), מיקסרים ועוד. ישנם אולמות אירועים ומקומות ייעודיים שבהם בדרך כלל נמצא כבר ציוד ההגברה יחד עם אחראי תפעול סאונד מטעם המקום והדבר מאפשר שימוש במערכת ההגברה הקיימת לרוב ליד עמדת הדי.ג´יי או מקומות ייעודיים בשטח הדורשים הגברה ויצרים חלל מוסיקלי אפקטיבי. באירועים בשטחים פתוחים או בכאלה שאינם נעשים במקום בעל הגברה קבועה יש צורך בשכירת ציוד מלא מחברת הגברה, הקמתו, בדיקתו וכמובן תפעולו במהלך האירוע.

מפיקים הגברה ותאורה
כל אולם או גן אירועים שמכבד את עצמו כולל בתוכו גם פנסי ואמצעי תאורה מובנים בחלל האולם ובשטחי הבילוי בו. עם זאת לעיתים התאורה הקיימת באולמות ובמקומות מסוימים אינה מספקת ולא מקצועית דיה ובאחריות מפיק אירועים מקצועי לדאוג לטיפול בעניין זה ולהכין מבעוד מועד את מקום האירוע לצרכי ההגברה והתאורה שמתאימים לאופי האירוע וייצרו את הרושם המתבקש לתוצאה הטובה ביותר של החוגגים והמבלים בו.

 

מפת אתר | צור קשר
X