צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

הפקה של אירוע במרכז היא עסק למקצוענים ללא ספק. יש הבדל משמעותי ומורגש בכל אירוע אשר מופק בכוחות עצמאיים על ידי אנשים שזה אינו המקצוע שלהם, לבין אירוע שמופק על ידי חברות הפקת אירועים מקצועיות ומיומנות אשר עושות את עבודתן כבר שנים, ונהנות מניסיון רב וותק בתחום. את שני האירועים ניתן להרים לאוויר, אך ההבדלים בין השניים הם מהותיים ביותר. חברת אירועים מקצועית יכולה להימנע ואפילו להתגבר על בעיות ותקלות בדרך שאנשים לא מקצועיים ומיומנים בתחום אינם אפילו מודעים לקיומן. 

מה צריך לקחת בחשבון כשמפיקים אירוע?
כאשר מפיקים אירוע צריך לקחת בחשבון הרבה דברים וגורמים אשר להם חלק חשוב מאוד בהצלחתו של כל אירוע. למשל, צריך להתאים את סוג האירוע לקהל היעד. אירועים לילדים צריכים להכיל אטרקציות המיועדות לילדים ובעוד שאירוע שקהל היעד שלו הוא אנשים מבוגרים, כמו אירוע עסקי לקולגות לדוגמה, חייב להתאים את עצמו לקהל יעד שכזה. במידה ואנו מפיקים אירוע המורכב מקהל שאיננו הומוגני חשוב לדאוג שכל פלח בקהל המוזמנים יקבל את תשומת הלב המתאימה לו, ומוטיבים מסוימים המדברים אליו באירוע על מנת שלא ישתעמם. למשל, מפיק אירועים טוב יודע לשלב בין אטרקציות שמעניינות ילדים לבין גורמי עניין אשר יעניינו גם את ההורים שלהם, וכך אף אחד לא ישתעמם.

אלמנטים חשובים בהפקת אירועים
אחד האלמנטים החשובים ביותר בכל אירוע הוא עניין המזון. בכל אירוע חשוב גם לדאוג לשירותי קייטרינג עבור האורחים והמוזמנים. כאשר מפיקים אירוע במרכז זה קל בהרבה מפני שבאזור המרכז יש הרבה מאוד חברות קייטרינג והסעדה וניתן לשלב אותם באירוע שאנו מפיקים. גם כאן חשוב מאוד להתאים בין קהל היעד לבין סוג האוכל המוגש באירוע.
מפת אתר | צור קשר
X