צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

היום לאחר הזמנת אולם אירועים או מקום לכנס ולאירועים, חשוב לדאוג לרמה האסתטית של המקום בזמן האירוע. שמירה על סטנדרטים גבוהים בעיצוב האירוע עשויה להוביל אתכם רק למקומות טובים: התדמית בעיני העובדים והרצון להשתייך אל אותו גוף, ההרגשה הנעימה של מוזמנים שלבשו את מיטב מחלפותיהם לצורך האירוע – השקיעו והגיעו ורוצים לראות שגם השקיעו בעבורם. על מנת להשקיע באלמנט העיצובי של האירוע, ניתן להיעזר במעצב האירועים של אותו מקום, או להסתייע החברה להפקת אירועים או אדם חיצוני העוסק בעניין.

עיצוב כחלק מההפקה
חברות להפקות אירועים אחראיות גם על העיצוב. חלק מן התקציב מיועד לכך, כשאת הצעת המחיר המפורטת הלקוחות אמורים לקבל בעצמם ולאשר. למרות שמקובל לחשוב כי חברות להפקת אירועים רק הופכות את ההוצאות למרובות יותר, נוח יותר לבחור חברת הפקות אירועים שתלך על פי התקציב הראשוני, ותצליח לעשות הפקת אירועים בתקציב שפוי, כפי שהיא יודעת להסתייע בקשרים מקצועיים וברעיונות שהם גם פתרונות יצירתיים.

האם אפשר לעצב כשהאירוע בטבע?
הפקת אירועים בטבע הופכת ליפה יותר כשישנו סדר וגוון אסתטי למקום. לא מספיקה אווירה שנספגת מן הסביבה, אלא גם איך המקום עצמו מעוצב – מה ישנו ומה חסר- האירוע יקבל את הטון הנכון רק לאחר שיהיה מעוצב באופן מושלם עבור האורחים, ובאופן שבו האורחים יוכלו בקלות להתנייד ממקום למקום.

העיצוב חייב להתאים להפקה האמנותית
ישנן לפעמים דרישות מיוחדות יותר מאשר הסטנדרטים שקיימים במקום, לדוגמה- הוספת מסך מיוחד לנוחיות המוזמנים, עיצוב שולחנות מיוחד ומקורי שאינו סטנדרטי, עיצוב שמתאים ללוגו ולסמלים של האירוע או של החברה שמזמינה אותו, עיצוב מתחלף לאמנים שמופיעים באירוע וכולי. כאן חייבת להיות השקעה מתואמת בעיצוב – כמו עיצוב תפאורה למופע המרכזי ועוד.
מפת אתר | צור קשר
X