צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

זו אטרקציה שקורצת לכולם, במיוחד להורים שרוצים בר מצווה כהלכתו, כזו שתישמר בזיכרון המשפחתי לעד – מדובר על הפקת בר מצווה בכותל. בר מצווה הלוא ישנה רק אחת בכל החיים, והסמליות שבה יכולה לבוא לידי ביטוי גם במסע מרגש לכותל. יש למקום הזה כוחות שסוחפים למסע פנימי במקביל למסע לכותל בירושלים. כל ביקור במקום מזכיר לנו את קדושתו של המקום. האלמנט המיוחד שבעניין – זה הוא לא רק שחתן בר המצווה מבקש מקום תחת כנפי האל ובין חריצי האבן באותו יום, אלא שגם הכותל יכול לטעת את תחושת הקדושה בחוגג ולהכניס אותו לעולם של מצוות שכולן טוב.

היכן להתחיל במסע הזה?
הפקת בר מצווה מיוחדת כמו זו חשוב לעשות באמצעות מפיק שכבר עשה זאת בעבר ויודע בדיוק כיצד בנוי יום כזה כדי שיהיה ניתן לעשות זאת בתקציב הרצוי. על מנת לארגן זאת, אפשר להסתפק בטלפון אחד – שלכם מול המפיק, במקום שתטרטרו בין חברות נסיעות לתיירות פנים, מסעדות, מקומות לינה (אם עושים את זה אינטימי למשפחה), מדריכים מקומיים, צלם ועוד. מפיק אירועים יהיה בקשר עם כל אותם הספקים שהוא לבטח עובד עמם מזה זמן ויתמצת את הטיפול.

איך נראה יום של חגיגת בר מצווה בכותל?
אירגון אירועים כמו זה הוא פלטפורמה שניצחת כבר שנים. מתחילים את היום מוקדם ככל הניתן – במיוחד בקיץ, כשהשמש עולה מוקדם והיום הופך לבלתי נסבל בשעות הצהריים. ניתן להכנס דרך שני שערים מרכזיים: שער האשפתות או שער ציון, דרך הרובע היהודי תוך כדי שיטוט בנבכי הרובע – אפשר גם בליווי נגנים וזמרים. תופים, שופרות ומחולות ירגשו בוודאי את כולם.

פרק התפילה
הרב יקבל את פני חתן המצוות, תתקיים תפילה ויונחו התפילין. לאחר מצוות אלו, האפשרויות לבילוי כה רבות ונתונות גם לבחירת חתן המצוות. הפקת אירועים כמו זו תמיד מרטיטה מיתר בלב ויש בה מן השמחה הרבה – זו חוויה חד פעמית בחיים שלא תישכח, ויכול להיות שזו החוויה היפה ביותר.

מפת אתר | צור קשר
X