צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

כל זוג צעיר שמתחתן רוצה שהחתונה שלו תהיה החתונה המדליקה והמעניינת ביותר שהייתה אי פעם בישראל. כמובן שמה שהם עוד לא יודעים הוא שארגון חתונה הוא פרויקט לא פשוט בכלל, ובכדי להפיק חתונה בסדר גודל כזה יש צורך במפיק אירועים מקצועי ומנוסה שכבר הפיק מספר אירועים משמעותיים במהלך הקריירה שלו. מה שיכול להפוך את החתונה שלכם לחתונת החלומות המושלמת היא האטרקציות בחתונה.

מדוע לצרף אטרקציות לחתונה?
כאמור בסופו של דבר כמעט כל החתונות נראות אותו דבר. כולן מתחילות בקבלת פנים, בהמשך ניגשים לטקס החופה ולבסוף שלב הברכות האוכל והריקודים. על מנת לשבור את השבלונה המשעממת הזאת רצוי לשלב אטרקציות מעניינות בחתונה שיעשו לאורחים שלכם הרגשה שמחה ומיוחדת, ויהפכו את החתונה שלכם לאירוע שנחרט בזיכרון של כולן למשך הרבה מאוד זמן. למה הכוונה? למשל, להציב תזמורת חיה בקבלת הפנים נחשב לאטרקציה מעניינת, או מפלי שוקולד בבר הקינוחים גם נחשב לאטרקציה מדליקה שסוחפת את כולם.

סוגים של אטרקציות לחתונה
ישנם הרבה מאוד סוגים של אטרקציות המיועדות לכל מיני סוגים של אירועים כולל חתונות. הדבר האהוב ביותר על אנשים בחתונות הוא האוכל והריקודים ולכן מומלץ לשלב אטרקציות הקשורות לתחומים הללו. למשל, ניתן לשלב שירות של בר אקטיבי שמוציא כל מיני פינוקים אלכוהוליים לרחבת הריקודים, או להזמין להקת מתופפים שידליקו את הקהל.

איך בוחרים חברת הפקות לחתונה?
על מנת לבחור חברת הפקות הכי טוב ללכת על בטוח, וזה אומר לבחור בחברת ההפקות בעל המוניטין הטוב ביותר. כמובן שניסיון בתחום עולה כסף, וחברת הפקות או מפיק מנוסה עולים יותר מחברה מתחילה אולם בשורה התחתונה מדובר בהשקעה משתלמת ממיוחד ביום שאחרי בו אוספים את כל המחמאות.
מפת אתר | צור קשר
X