צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

מי שהיה במסיבת בת מצווה לאחרונה, יודע בוודאי הפקה – מה היא. כשהילדות מתקדמות לכיוון גיל המצוות הן מתרגשות מאוד – מי שעוד לא הייתה בהפקה כזו בוודאי שמעה גדולות ונצורות עליה, ומי שכן הייתה – רף הציפיות שלה ודאי גבוה. את הטקס הזה אולי לקחו צעד אחד יותר מדי קדימה כשהוא אמור להיות הטקס שמסמל את כניסתה של הילדה לגיל שבו היא כבר מתבגרת, שהיא עברה עוד שלב בחייה. ישנן הפקות ענק מטעם חברות הפקה – ואין גבול לרעיונות ואטרקציות לאירועים, וישנן גם הפקות גדולות לבנות המצווה שמתחשבות בעניין התקציב ויוצרות עימו אירוע מיוחד ומדהים.

בת מצווה – כשאור הזרקורים על החוגגת
זו ההזדמנות הראשונה בוודאי, להופיע בפני מספר כה רב של אנשים, אנשים אוהדים ומפרגנים. אין חוויה יותר חמימה מזו, כשמפגינים כישרון כל שהוא – ריקוד, שירה, נגינה, מכינים קטע יצירתי עם אומן ועוד אלף ואחת אפשרויות. ידוע שכשמדובר בגיל ההתבגרות חשוב מאוד המצב החברתי. ככל שהבמה שניתנת לחוגגת תהיה גדולה ומפרגנת, כך גם הכניסה הגדולה לגיל ההתבגרות, עם חוויות מדהימות כמו של פעם בחיים.

הפקה מתוקצבת
ההורים חוששים מתקציב רב וענק של אירוע קונספט שבו מזמינים אמן מן השורה הראשונה, להקה עם תפאורה, מצרפים בובות מסתובבות בשטח, הופכים את המקום לתפאורה מיוחדת מהאגדות ועוד גימיקים מקובלים. נכון, הפקה כזו היא יחסית גדולה וצריך להתכונן אליה מראש, אולם רצוי לזכור שהיא משיבה את הערך הכספי שמושקע בה ויותר חשוב מזה, גורמת שמחה רבה לחוגגת.

בנות אוהבות לעשות כיף
אם עד לפני שנים אחדות היו חוגגים רק לבנים את טקס הקבלה לגיל ההתבגרות גם בבית הכנסת וגם בהפקת ענק, הרי שכיום לא ניתן לקפח יותר את הבנות, גם הבנות מקריאות נאום בפני האורחים, גם אצלן האירוע מצולם ומתועד, והרבה פעמים ההפקות לבנות המצווה הן יותר יצירתיות.

מפת אתר | צור קשר
X