צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

בשביל מה יום כיף? יום כיף נועד לגבש את העובדים ולהעניק הפוגה ושבירת שגרה ולאפשר להם ליהנות אחד מהשני. בנוסף לגיבוש העובדים, החברה באופן עקיף נהנית כפועל יוצא מכך תפוקות רבות, מסירות לעבודה, נאמנות ורמת מוטיבציה גבוהה של העובדים השונים. ימי כיף יוצרים קשר חזק בין העובד למקום עבודתו וזיקה ובכך העובד חש מחייבות כלשהי ורצון עז לתמוך ולעזור לארגון לצמוח ולהצליח. מכאן ששני הצדדים נהנים ויוצאים מרווחים מימי כיף, לכן צריך להשקיע יותר משנים קודמות ביום של הנאות וכיופים כדי ליצור הרגשת שייכות של העובדים למקום עבודתם.

סוגי יום כיף
חשוב מאוד לציין כי על מי שמארגן ימי כיף ישנה את האחריות להיות מקורי וחדשני כדי שכל יום כיף יהיה שונה מהקודם לו. יש צורך לעשות את ההתאמה של סוג היום כיף לסוג אוכלוסיית העובדים וכך ניתן לדעת מה מומלץ לארגן להם ולאיזה כיוון ללכת. ניתן לערוך סיור במוזיאון, טיול ג´יפים, מופע סטאנד אפ, פארק מים, ארוחה במסעדה טובה עם קריוקי וכדומה. יש צורך להתחשב בכמה אלמנטים כאשר בוחרים ומארגנים יום כיף כמו למשל סכום הכסף המוקצב מראש ליום זה, תשלומי אבטחה, אמצעי תחבורה והגעה וכדומה.

יום גיבוש בצפון הארץ
יום גיבוש מסוג זה מצריך מאלו המארגנים זאת לתכנן אותו בקפידה כדי שיהיה מוצלח וכיפי לכולם. מומלץ להכניס כמה הפעלות אתגריות השונות זו מזו בסביבה שאינה דומה לסביבת העבודה אליה רגילים העובדים. אזור צפון הארץ הוא המקום האופטימאלי ביותר לארגון יום כיף לעובדי חברה אשר יכולים לעשות חיים משוגעים ולכייף באמצעות פעילויות שאפשר לקיים רק בצפון, כמו למשל סקי בחרמון. כמו כן, העובדים נהנים מנופים מרהיבים ונהדרים, מה שפחות רלוונטי למרכז הארץ ובדרומה.

יום כיף בים המלח
אם אתם רוצים לארגן יום כיף לעובדים כך שהם לעולם לא ישכחו ולא יפסיקו לדבר עליו חודשים אחר כך מומלץ מאוד לערוך אותו בים המלח או בסדנאות לניפוח זכוכית. מדובר באחד מהמקומות התיירותיים ביותר בארץ מהסיבה שניתן ליהנות מחוויה נעימה של ים וספא יחדיו. חוויה זו מאפשרת לאדם לנקות את הראש, להרגיע את הנפש ולהתנתק משגרת חיי היומיום בעבודה ובחיים הפרטיים מבלי לרדוף אחרי יעדים וזמנים מוקצבים. יום מסוג זה מתאים לכל שכבות הגיל ולכל ארגון כזה או אחר.
מפת אתר | צור קשר
X